שיווק ופרסום

כוכב "רוקדים עם כוכבים" עושה זאת בענק: זה ההישג המרשים שקטף

הקוסם חזי דין ממשיך להדהים. במקביל להשתתפותו בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 12, אמן החושים קטף קמפיין חדש של חברת ביקונקט טכנולוגיות. בקמפיין החדש, דין יקדם את מוצרי החברה תחת הסלוגן "אני שומע את המחשבות שלכם"

מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
אמן החושים חזי דין, אשר משתתף בימים אלו בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 12, קוטף ג'וב חדש כפרזנטור של יבואנית מותג Jabra בישראל, חברת Bconnect.
בקמפיין החדש של Bconnect, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה, חזי דין יכריז על המבצע החדש של החברה שחל על סדרת Elite של מותג האוזניות Jabra. 
אמן האשליות, הקוסם והמנטליסט המפורסם ממשיך לכבוש פסגות. לצד העובדה כי בימים אלו הוא משתתף בתוכנית הריאליטי הקשוחה "רוקדים עם כוכבים" המשודרת בערוץ 12, הוא נבחר להוביל את הקמפיין החדש של חברת Bconnect. את המסר הפרסומי של החברה המוכרת אשר יוצג בקמפיין החדש, יחדיר דין לצרכנים בעזרת הסלוגן "אני שומע את המחשבות שלכם". 
חזי דין ידוע כקוסם המצליח בישראל, הוא שיאן גינס מספר פעמים, מגיש את תוכניתו "קסם אישי" ובימים אלו הוא מככב בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12. דין מככב בתוכנית הריאליטי הפופולרית של קשת 12 לצד מפורסמים נוספים, בין היתר הזמר אבי אבורומי, הדוגמניות רומי פרנקל ומאיה קיי ואף מגישת החדשות גאולה אבן סער.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה