טלוויזיה

דוד דביר מפוצץ את השמועה: "לא יכול לשכב עם גבר'"

הרקדן והמורה הותיק בתחום מופיע בימים אלה בקשת 12 כשופט ב"רוקדים עם כוכבים". רגע לפני הגמר הוא מדבר גלויות על נטייתו המינית בניגוד למה שחושבים, "אני גיי בשבילכם, בשבילי לא"
מערכת ice |  2
דוד דביר (צילום שי פרנקו)
הרקדן ושופט "רוקדים עם כוכבים" וריאליטי ריקוד נוספים, צפוי לעלות למסך בראיון חשוף לתוכנית "אנשים", בה ידבר באופן גלוי ופתוח על נטייתו המינית האמיתית מול האופן שבו הוא נתפס בעיני אנשים. בנוסף יעיד דביר על מקרי הטרדות שעבר לא פעם כרקדן, על ידי גברים. 
דביר, נשוי לדליה ואב לאלינור סיפר בהצצה לראיון המלא, "גברים שולחים לי... אתה נראה נהדר, בא לך קפה... הלבוש שלי, הדיבור שלי, ההתנהגות שלי, הפדנטיות שלי בנראות זה הכל גיי, התחום שלי... בסדר, רוצים שאני אהיה גיי, אני גיי בשבילכם, בשבילי לא. מעולם לא היו לי יחסים עם גברים, אני יכול לאהוב גבר, לא יכול לשכב איתו. אני אהבתי הרבה אנשים גברים בחיים שלי כבן אדם, ככישרון אבל בין זה ללהיכנס למיטה המרחק גדול".
המראיין המופתע חידד את דבריו של דביר בשאלה, "אתה לא נמשך לגברים, אתה אומר". הרקדן הגיב בנחרצות, "לא, ממש לא. אתה יודע אחרי הופעות בחו"ל מחכים לך מאחורי הקלעים מלא גברים. כל החברה גיי, רובם... תשעים אחוז גיי בלהקות והם הולכים לבלות הלילה ודוד דביר מתחמק וברח למלון".
בנוסף שיתף שופט רוקדים עם כוכבים בהטרדות שחווה מגברים בתעשייה וסיפר, "היה עיתונאי סופר בשם חזי לסקלי. הוא היה מאוהב בי בצורה מטורפת. הוא שלח לדליה טלפונים של נאצות. מה את צריכה אותו? אל תהיי איתו', והיה מתקשר אלי, 'בוא לקפה, בוא לפה ולשם..." אמרתי לו, 'חזי אני לא גיי.' אחר כך הוא קטל אותי בהופעות, קטל אותי בביקורות. מה הוא כתב עלי קטילות מפה ועד להודעה חדשה".
 

דביר נשאל לגבי מקרי מי טו שעבר ולאחר שענה בחיוב סיפר עוד "יצאנו באחד הסיורים שלנו עם מישהו מאוד מפורסם שאני לא יכול להגיד את השם שלו, הוא תרם מלא כסף וההוא בא איתנו לסיור לאירופה. ואחרי ההופעה אנחנו הולכים כ החבר'ה ביחד, ופתאום הוא מכניס את היד לתוך היד שלי ומתחיל לתפוס לי את היד. אני מסתכל עליו 'מה קורה?', הוא אומר לי, 'לא סתם, בוא ניהנה'. אמרתי לו, 'אני לא שם ממי'. אז הוא אומר לי: 'לא אני לא התכוונתי'. אמרתי, 'לא התכוונת אז תוריד את היד'. הוא אומר, 'אז פעם אחת, מה קרה?' אמרתי לו לא, והוא היה נשוי עם ילדים לא פעם ולא פעמיים, מישהו שכולנו מכירים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה לא ממש שכנע אותנו
    יאללה 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה יאללה, יגיד מה שיגיד, אבל הוא ככ גיי, סופר גיי, לחלוטין. כנראה שמנסה להגן על משפחתו. זה לא מעניין אם גיי או לא, אבל אם יצא בכתבה שלימה כאן, זה לא ממש שכנע אותנו. בהצלחה איך שתבחר. סהכ נראה מוכשר, וממש לא לגילו.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד אתא מלך
    אליהו 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבר אמתי
    סגור