טלוויזיה

הלם ב"רוקדים עם כוכבים": הזוג התרסק ברחבה ונזקק לטיפול רפואי

רגע לפני הפרק של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, דרמה גדולה התרחשה על הסט, כאשר און רפאלי ובת זוגו לריקודים יאנה דוברובסקי, שעלו לריקוד הבכורה שלהם, איבדו שיווי משקל במהלך הריקוד והתרסקו על הרחבה. הם נזקקו לטיפול רפואי ומצבם מוגדר טוב
מערכת ice |  1
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" יצאה לאחרונה לדרכה בקשת 12, כאשר 21 כוכבים מתמודדים על התואר הרקדן של ישראל. בין כל הרגעים הקשים והאימונים המפרכים, ישנם לא מעט רגעים דרמטיים ופציעות לא פשוטות.
מי שהרגישו את זה על בשרם הם און רפאלי, אחיה של בר רפאלי, ובת זוגו לריקוד, יאנה דוברובסקי, שעלו לריקוד הבכורה שלהם, ועל פי דיווח היום (ראשון) ב"ישראל היום" זה ממש לא הלך חלק - ההפך הוא הנכון. על פי הדיווח, במהלך החזרות של רפאלי ודוברובסקי, השניים איבדו שיווי משקל במהלך הריקוד והתרסקו על הרחבה. הם נזקקו לטיפול רפואי ומצבם מוגדר טוב. 
כזכור, "רוקדים עם כוכבים" פתחה בסערה ענקית את העונה, כאשר פרק הבכורה של ריאליטי הריקודים גרף נתונים יוצאים מן הכלל. מבין תוכניות הפריים טיים ששודרו באותה עת, תוכנית הריקודים התברגה במקום הראשון עם נתון של 23.7% ו-601 אלף צופים (לשם השואה, פרק הבכורה של העונה הקודמת זכה ל-15%). מה היה רגע השיא בתוכנית וכמה אנשים בסך הכל צפו במשדר?
על פי הנתונים שנמסרו, רגע השיא בתוכנית היה הריקוד של לירז וארטיום, אשר זכה לנתון של 28.2%. כמו כן, בסך הכל צפו בתוכנית כמיליון אנשים. לשם השוואה, תוכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14 ששודרה באותו ערב השיגה נתון של 7.8% עם 207 אלף צופים. רשת 13 עם "אח שלי מתחתן – בר ואליאב" גרפו נתון שעומד על 5.7% ו-152 אלף צופים. במקום האחרון, "זמן אמת" של כאן 11 עם 2.4% ו-76 אלף צופים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זה הזוג הזה?? (ל"ת)
    רוקדים עם ישבנים 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור