טלוויזיה

האח הגדול מקבל חיזוק משמעותי: הליהוק המפתיע לעונה החדשה נחשף

המוזיקאי אור בן דוד, המשמש הנגן הקבוע של איתי לוי, צפוי להיכנס לבית המפורסם במדינה. הוא מלווה את הזמר הישראלי כנגן דרבוקה בהופעותיו, בן 30, גרוש ואב לילד. ההפקה מסרה: "זהות הדיירים תיחשף באירוע הכניסה בשידור חי, במהלכו נגלה במי נתאהב הפעם"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
המוזיקאי אור בן דוד, המשמש הנגן הקבוע של הזמר הישראלי המצליח איתי לוי, צפוי להיכנס לבית האח הגדול ביום ראשון הקרוב. בן דוד, גרוש ואב לילד, בן 30, מלווה את לוי כנגן דרבוקה. אף שהפקת התוכנית מדגישה כי זהות הדיירים חסויה, רבים כבר נחשפו.
עם זאת, עליית העונה החדשה מלווה במחאה רבתי, על רקע העיתוי הבעייתי, בעיצומה של המלחמה. לראשונה בתולדות תוכנית הריאליטי הוותיקה שמות הדיירים האמיתיים של העונה הופצו על שלטי חוצות ברחבי הארץ, מה שהביא את משפחות החטופים לצאת בקמפיין נגדי ובו תמונות הישראלים שנמצאים בשבי ארגון הטרור חמאס מאז ה-7 באוקטובר.
עם שמות המתמודדים בעונה הקרובה ברשת 13 שנחשפו עד כה נמנים בין היתר מתמודדת "הכוכב הבא" לשעבר פרידה עוזיאל, דנה בן שושן, יהב ארהבור, כמו גם האם והבת אורית ולירון טנג'י.
מהפקת התוכנית נמסר בתגובה לפרסום ב"ישראל היום": "זהות הדיירים שיכנסו לבית האח הגדול תיחשף באירוע הכניסה, בשידור חי ב-2 ביוני ברשת 13 במהלכו נגלה במי נתאהב הפעם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ושוב,תכנית האשפתות בהשתתפות חבורת הכלום (ל"ת)
    ראובן 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור