ויראלי

מחאה נגד "האח הגדול": משפחות החטופים זועמות על רשת 13

בעוד מספר ימים תעלה לאוויר העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13, וברשתות החברתיות החלה מחאה נגד עליית הריאליטי לשידור, עם סרטון מצמרר שמופץ. אחת ממשפחות החטופים, נעם דוד, שיתפה את הסרטון וכתבה: "מדינה מדינה שאיבדת את זה". צפו בסרטון
מערכת ice |  2
מחאה נגד האח הגדול (צילום צילום מסך מתוך טוויטר)
בעוד מספר ימים תעלה לאוויר העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13, ועושה רושם שלא כולם אוהבים את ההחלטה של רשת 13 להעלות את העונה החדשה של האח הגדול בזמן ש-125 חטופים עדיין נמצאים בשבי החמאס.
בסרטון שרץ היום (שני) ברשתות החברתיות נפתחה מחאה נגד עליית השידור של הריאליטי ברשת 13, כאשר בסרטון המצמרר נראית אחת החטופות עם דם על הפנים מוצגת בתוך העין של האח הגדול, וברקע הסרטון נכתב: "האם תתאהבו בנעמה? שבת ה-7.10. האח הגדול חוזר, האחיות והאחים שלנו לא. לא חוזרים לשגרה עד שמחזירים את האחיות והאחים של כולנו. תומכים במשפחות החטופות והחטופים עד שכולם חוזרים".
מי ששיתפה את הסרטון היא נעם דוד, בת הדוד של הדס קלדרון, אימם של ארז וסהר שנחטפו מביתם בקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר יחד עם אביהם עופר, שעדיין נמצא בשבי החמאס. בציוץ שהעלתה היא כמובן הוסיפה את הסרטון וכתבה ברקע: "מדינה שאיבדת את זה. יום יום. שעה שעה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רשת 13 ערוץ כושל עושה (ל"ת)
    את כל הטעויות האפשרי 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אני עם החטופים (ל"ת)
    איןפריבלגיה לתמימים 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור