טלוויזיה

חבר הכנסת גער באח החטוף בשידור חי: "אתה מנצל את המצב של אח שלך"

חנוך מילביצקי, נציג הליכוד, התראיין לערוץ מכאן 33 יחד עם דני אלגרט, שאחיו יצחק מוחזק בשבי ארגון הטרור חמאס. עד מהרה השיחה עלתה על שרטון. "אתה תמשיך להוציא את דיבתה של ישראל בעולם", אמר חבר הכנסת. נציג המשפחה השיב לו: "אתה עושה פוליטיקה, תקח אחריות"
מערכת ice |  1
חנוך מילביצקי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חבר הכנסת חנוך מילביצקי (הליכוד) התראיין אמש (חמישי) בערוץ של תאגיד השידור יחד עם דני אלגרט, שאחיו יצחק אלגרט נחטף על ידי ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר ומוחזק בשבי ברצועת עזה. בשלב מסוים, במהלך הראיון, עלו הטונים בין השניים והחל להתגלע עימות חריף ביניהם.
הריאיון המשותף לערוץ מכאן 33 עלה על שרטון. "אתה תמשיך להוציא את דיבתה של ישראל בעולם", אמר מילביצקי לאלגרט שהשיב: "תקח אחריות". בהמשך אלגרט אמר למילביצקי: "אתה עושה פוליטיקה על גב החטופים", וזה הטיח בו חזרה: "לא אדוני, אתה עושה פוליטיקה על הגב שלהם".
 
מילביצקי הוסיף: "אתה מנצל את הטרגדיה האנושית הקשה, אתה מנצל את המצב של אח שלך ואתה מקדם פוליטיקה. זה בדיוק מה שאתה עושה. אני אמשיך לשמור על המדינה מאנשים כמוך". דבריו של מילביצקי מגיעים על רקע שיחה קשה שנערכה בין ראש המטה לביטחון לאומי צחי הנגבי לנציגי משפחות חטופים, במהלך נחשף כי העליב, גער ונזף בהן. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה נותנים לכלום הזה במה?
    יגאל 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למ חבל שמשפחתו והוא לא במנהרות החמס בעזה
    סגור