טלוויזיה

סצנת האונס של הנשיא לשעבר: קמפיין טראמפ מאיים בתביעה

סרט חדש המוצג בפסטיבל הקולנוע קאן עומד במרכזה של סערה פוליטית חדשה. על רקע המשפט המתנהל בניו-יורק כנגד הפוליטיקאי ואיש העסקים, נראית סצנה המתארת כיצד אנס לכאורה את אשתו לשעבר. במאי הסרט הגיב לאיומים ואמר שהוא לא חושש 
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום ישראל היום)
כשברקע משפט מתוקשר בניו-יורק, סרט חדש על הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מעורר סערה בפסטיבל הקולנוע קאן. הסרט, שעוסק בתחילת הקריירה של טראמפ, מציג סצנת אונס בה נראה טראמפ כשהוא אונס את מי שהייתה אשתו דאז, איוונה. אנשי הקמפיין של טראמפ מאיימים לתבוע את יוצרי הסרט ומכחישים את המתואר בו.
זוהי לא הפעם הראשונה בה מקושר לתלונות בדבר אונס והטרדות מיניות. גם התלונות המסוימות האלו, של אשתו לשעבר של הפוליטיקאי ואיש העסקים עלו בעבר. איוונה טראמפ טענה כי בעלה אנס אותה אך חזרה בה מהטענות בשנת 2015. איוונה טראמפ נפטרה מדום לב לפני כשנתיים. 
הסרט "המתמחה" (The Apprentice) בוחן את הקריירה של דונלד טראמפ בתור סוכן נדל"ן בניו-יורק של שנות ה-70 וה-80. במאי הסרט הציע להפגש עם המתמודד לנשיאות ולהקרין לו את הסרט. עוד מסר כי הוא אינו מודאג מהתביעה שהוא מאיים להגיש משום שאחוזי ההצלחה של תביעות ההשתקה שטראמפ מגיש הם לא גבוהים לדבריו. 
גורמים רשמיים בקמפיין טראמפ מכחישים את תוכן הסרט ואומרים שמדובר בבדיה גמורה. בקמפיין טוענים כי הסרט הוא ניסיון להתערבות בבחירות על ידי האליטות ההוליוודיות. לדבריהם מדובר בתגובה של אנשי הוליווד לניצחונו המסתמן בסקרים של טראמפ בניסיון להשאירו מחוץ לבית הלבן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה