טלוויזיה

כוכב האח הגדול בליהוק מפתיע: זו הסדרה החדשה בה ישתתף

כוכב האח הגדול גיא איתן, לוהק לדוקו ריאליטי חדש בשם ״מגדלים״ שיעלה ב-HOT בידור וילווה חמישה גברים מצליחים שכולם גרים במגדלים
מערכת ice | 
גיא איתן (צילום גילי אלגבי)
כוכב האח הגדול גיא איתן, לוהק לדוקו ריאליטי חדש בשם ״מגדלים״ שיעלה ב-HOT בידור וילווה חמישה גברים מצליחים שכולם גרים במגדלים. כך נודע היום (ראשון).
״מגדלים״, סדרת דוקו-ריאליטי חדשה המלווה 4-5 גברים שגדלו בסביבה מורכבת עם הורים שלא האמינו בהם וכנגד כל הסיכויים הצליחו להגיע לקומה הכי גבוהה במגדל. יוצר הסדרה לירון שעובי, ומי שאחראים על ההפקה הם סלוצקי אפיקי תקשורת.
גיא איתן, שכיכב בעונה האחרונה של האח הגדול ברשת 13, הוא אחד מהכוכבים הגדולים שמסרבים להיעלם מהמסך. הוא הצליח להפוך למשפיען רשת כשחשבון האינסטגרם שלו מונה כרבע מיליון עוקבים, ולאחרונה הוא החליט לשתף את עוקביו באחת מההחלטות הדרמטיות והמשמעותיות שקיבל.
איתן שיתף בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא הגיע לשיעור של הרב שניר גואטה, וכתב: "הבטחה זו הבטחה". בהמשך הוא הוסיף כי נענה לאחת המצוות החשובות בדת היהודית, ואמר כי הוא "לקח על עצמו 40 ימים ללכת עם ציצית". כזכור, לא מדובר בפעם הראשונה בה הוא החליט לעשות זאת. כמו כן, בהמשך הוא פנה לעוקביו וביקש מהם להצטרף אליו ל"אתגר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה