תיירות

בשורת ענק לטסים מנתב"ג: הטיסות ליעד האהוב מתקצרות ב-4 שעות

לאחר הסיכום של שרת התחבורה מירי רגב עם מקבילה במקסיקו, קו טיסות חדש וישיר בין המדינות בדרך. עד כה התיירים היו צריכים לעשות זאת דרך יעד ביניים, טיסות שלפעמים היו לוקחות 17-18 שעות ועם קונקשן עד 30 שעות. בקרוב אולי יהיה אפשר לטוס ישירות בין המדינות. כעת ההסכם מקצר את הטיסות לכדי 14 שעות בסך הכל
מערכת ice |  3
חברת תעופה (צילום freepik)

ישראל סיכמה עם מקסיקו על הפעלת טיסות ישירות בין המדינות. שרת התחבורה מירי רגב המריאה אחרי יום כיפור לביקור בן יומיים במדינה ממרכז אמריקה, שם דנה עם מקבילה על אפשרות של הפעלת טיסות ישירות בין המדינות וגם לקנקון. השניים הגיעו לסיכום, ועתה הטיסות צפויות להתאפשר בחודשים הקרובים אך לא לפני ינואר 2024.
 

עד עכשיו ישראלים אשר רצו לטוס ולבקר במקסיקו היו צריכים לעשות זאת דרך יעד ביניים, טיסות שלפעמים היו לוקחות 17-18 שעות ועם קונקשן עד 30 שעות. בקרוב אולי יהיה אפשר לטוס ישירות בין המדינות. כעת ההסכם מקצר את הטיסות לכדי 14 שעות בסך הכל. 
 


כזכור בעוד קצת פחות משלוש שנים תארח מקסיקו יחד עם קנדה וארצות הברית את המונדיאל, כך שהסכם כזה יכול להיות משמעותית גם לאוהדי כדורגל שירצו לטוס ולראות את המשחקים.

נושא נוסף שעליו השרה רגב דנה יחד עם מקביליה הוא העברת ידע בתחום התחבורתי, זאת בעקבות נושא "מסילת השלום" שצפויה בעתיד להגיע מהודו עד חיפה דרך ירדן ומעבר אלנבי.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אם ישאר היום משהו מנתב"ג (ל"ת)
    יעקב 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רק לא אל על
    עוז 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מוכן לטוס עם אל על. אפילו בדולר. תודה
    סגור
  • 1.
    וואו, מדהים , רק שאין חברה ישראלית שתטוס לשם ישירות
    דוד 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באותו אופן יוכרז על הסכם תעופה חדש לטיסות לאלסקה , וטיסות לקוטב הצפוני
    סגור