תיירות

רוצים פטור מויזה לארה"ב ב-28.9? זו הבשורה המאכזבת שמחכה לכם

הפטור מוויזה לארצות הברית צפוי להיות מאושר ב-28 בספטמבר וזו בשורה מצוינת רגע לפני חג סוכות, אך מתברר שהפטור יהיה תקף רק לבעלי דרכון ביומטרי, מה שצפוי ליצור משבר דרכונים חדש ותורי ענק בלשכות שוב
מערכת ice |  3
ויזה לארה"ב (צילום freepik)
המהלך להסדרת פטור מויזה לארה"ב למגיעים מישראל רשם התקדמות משמעותית בתקופה האחרונה, אבל יש בצדו תג מחיר לא קטן. כחלק מהמשא ומתן בנושא, ישראל הסכימה לדרישה האמריקאית לאפשר לתושבי רצועת עזה בעלי אזרחות ארה"ב לטוס דרך נתב"ג. כך או כך, את הישראלי הממוצע מעניין מתי זה יקרה?
אז יש חדשות טובות וחדשות פחות טובות. ‏הפטור מוויזה לארצות הברית צפוי להיות מאושר ב-28 בספטמבר וזו בשורה מצוינת רגע לפני חג סוכות, אך מתברר שהפטור יהיה תקף רק לבעלי דרכון ביומטרי, מה שצפוי ליצור משבר דרכונים חדש ותורי ענק בלשכות שוב.
על פי רויטרס, שדיווחו על הידיעה, מדובר בסך הכל על אוכלוסייה בסדר גדול שבין 100 ל-130 אנשים, אבל עדיין מדובר בהסדרים ביטחוניים לא מבוטלים בהם נדרש לטפל. על פי המשנה למנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, גיל ברינגר, אשר כל נושא הפטור מויזה נמצא תחת אחריותו, היעד להקלות על אזרחי ארה"ב בעזה הוא 22 לספטמבר.
בשבוע שעבר, פקחים אמריקאים הגיעו לארץ וביקרו בחשאי במעברי הגבול הפלסטינים, במטרה לבחון האם התנאים הקיימים יאפשרו את המעבר החלק של בעלי אזרחות אמריקאית. על פי הדיווחים, הפיילוט עבר בצורה חלקה והשב"כ אישר לשר החוץ אלי כהן להתקדם עם המהלך. הדרישה האמריקאית מגיעה על רקע פנייתם של 19 חברי הקונגרס למזכיר המדינה אנתוני בלינקין, במטרה להבטיח יחס הוגן לפלסטינים אשר מגיעים לנתב"ג.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מיותר לחלוטין
    יהודית 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה הבעיה להוציא ויזה אחת ל 10 שנים ? בתמורה נכניס אלפי ערבים, סוסים טרויאנים לארץ. הנזק יהיה אדיר. השתגעתם? למי זה נחוץ? לביביסטים מסורבי הויזה ?
    סגור
  • 2.
    אין בעיה שיעברו לעזה
    חופשה בעזה 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חופשה וחזרה הביתה, גם אין בעיה שיבזבזו קצת דולרים בתל אביב ושלא יעשו בעיות.
    סגור
  • 1.
    אוסלו זאת טע קטנה לעומת הויזה האמריקאית,זאת טעות גדולה
    יהודה נחשון 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חוסר ראיה לטווח הרחוק!
    סגור