תיירות

התקרבות ביחסי ישראל-פולין: לשכת התיירות הפולנית מקימה נציגות בארץ

דורותה זדרוזנה, מנהלת ארגון התיירות הפולני, עם ניסיון של מעל חמש שנים בהתנהלות עם השוק הישראלי, הגיעה לארץ במטרה לקדם את פולין כיעד תיירותי עבור הישראלים
מערכת ice |  1
דורותה זדרוזנה
החודש, הגיעה לישראל דורותה זדרוזנה, מנהלת ארגון התיירות הפולני, אשר תהיה אחראית על קידום פולין כיעד תיירותי אטרקטיבי לישראלים. מעל חמש שנים שזדרוזנה מנהלת את הקשר עם שוק התיירות הישראלי והמעבר לכאן צפוי לחזק את הקשר בין המדינות.
לפולין יש הרבה מה להציע. זהו יעד שמתאים לחובבי ספורט, טבע וקולינריה, לטיולי קיץ וגם לטיולי חורף ומתאים לטיולים משפחתיים. קל להתנייד בה, היא נחשבת לאחד היעדים הבטוחים בעולם ונמצאת בתנופת התפתחות והתחדשות, שהופכים אותה ליעד שישראלים הולכים לגלות מחדש.
בפולין, למי שאינו יודע, יש 3 מסעדות שזכו לאחרונה בכוכבי מישלן:
-שני כוכבי מישלן: מסעדת Bottiglieria 1881 (קרקוב).
-כוכב מישלן אחד: מסעדת Muga (פוזנן), מסעדת NUTA (Warszawa).
ערב מגפת הקורונה, הגיעו לפולין כ-289 אלף תיירים, לא רק לערים הגדולות ורשה, קרקוב, ורוסלב וגדנסק, אלא גם לעיירות הקטנות ופארקים לאומיים, מה שמצביע על התעוררות והתעניינות מצד התיירים הישראלים. מבחינה אסטרטגית, לשכת התיירות של פולין החליטה להעמיק את הקשר מתוך הבנה של תפיסת המורכבות של הישראלים. לפולין צדדים רבים ויפים שהישראלים לא מכירים, פולין האחרת, פולין התיירותית, הציורית, בעלת אוצרות טבע וסצנות של חיי הלילה והכל לצד שירות איכותי, סטנדרט גבוה, שלוש שעות וחצי טיסה מישראל ומחירים נגישים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחוות הדיקטטורים (ל"ת)
    יוסי חג'ג' 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור