תיירות

דרמה בשדה התעופה בהרצליה: מה גרם למטוס לנחיתת חירום?

הוכרז חירום 2 למטוס קל עם 2 נפשות בעקבות תקלה במנוע ומגיע לנחיתה בשדה התעופה הרצליה, לאחר שהיה אמור לנחות בפלמחים". בסופו של דבר, המטוס נחת בשלום אחרי לא מעט דפיקות לב
מערכת ice | 
מטוס בשדה התעופה בן גוריון (צילום גיא ברנע מתוך אתר פיקיויקי)
רשות שדות התעופה הודיעה כי היום (רביעי) "הוכרז חירום 2 למטוס קל (מספר זנב AYC36) עם 2 נפשות בעקבות תקלה במנוע ומגיע לנחיתה בשדה התעופה הרצליה, לאחר שהיה אמור לנחות בפלמחים". בסופו של דבר, המטוס נחת בשלום אחרי לא מעט דפיקות לב.
רק לפני כשבועיים נרשם סיוט בטיסת ארקיע מנתב"ג לקורפו שביוון, כאשר הנוסעים שהיו על המטוס חיכו כמעט חמש שעות בתוך המטוס בהמתנה לטיסה, ממספר סיבות שונות. כך פורסם ב"ישראל היום". הכל התחיל כאשר נוסע שהיה על המטוס בטיסת ארקיע לא חש בטוב וירד מהטיסה. אולם בצירוף מקרים, גם לאחר העיכוב הקל של הורדת הנוסעים, למטוס לא היה אישור טיסה כלל. כך, כשנראה היה שהמטוס עומד להמריא, החל עומס אווירי, מה שמנע מהטייסים והצוות לקבל אישור טיסה.
אבל זה ממש לא נגמר כאן. בשלב זה, צוות הטיסה נחשב "שרוף". מה זה אומר למעשה המושג "שרוף". בגלל שהמטוס שייך לחברה זרה, זאת אומרת מטוס חכור, חויבה ארקיע להחליף את צוות הטיסה כולל הטייסים, בגלל שפג הזמן בו מותג להם לעבוד. ב
מקרה כזה, ארקיע מחויבת למצוא טייסים של אותה החברה שיחליפו את הטייסים הנוכחיים. כשלא מצאה החברה טייסים מחליפים, היא הורידה את כל הנוסעים המאוכזבים מהמטוס ודחתה את הטיסה להיום בשעה 13:30.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה