תיירות

בשורה לציבור הדתי: זה החוף בכינרת שיפתח במיוחד בשבילכם

משרד הפנים ואיגוד ערים כינרת מסדירים גם השנה חוף נוסף לרחצה בהפרדה בחוף גולן לתקופת 'בין הזמנים'. שר הפנים ארבל: "חשוב לאפשר לכל המגזרים ליהנות ממשאבי הטבע של ארץ ישראל תוך שמירה על אורחות חייהם ומבלי לפגוע בזכויות הזולת"

מערכת ice | 
משה ארבל (צילום משרד הפנים)
בתקופת "בין הזמנים" יוצא הציבור החרדי לחופשת תלמידי הישיבות. מזה כשלוש שנים במימון משרד הפנים האחראי על החופים בישראל, מסדיר איגוד ערים כינרת את מקטע 13 בחוף גולן, לתקופה זו כחוף רחצה בהפרדה, על מנת לתת מענה הולם לרחצה בטוחה בחופים זמינים ונגישים עבור הציבור הדתי והחרדי וכתוספת לחוף כינרת המופרד לאורך כל השנה.
גם השנה אישרה מועצת איגוד ערים כינרת את ההסדרה, שתיכנס לתוקף החל מיום שישי ה-28.7.23 ועד יום חמישי ה-17.8.23 (כולל).
שר הפנים ח"כ משה ארבל: "ממשיכים את המסורת של הקצאת חוף נפרד נוסף באזור הכנרת עבור משפחות וצעירים רבים, דתיים מסורתיים וחרדים, שיוצאים לנפוש בחודשי הקיץ, ובעיקר בתקופת 'בין הזמנים'.
חשוב לאפשר לכל המגזרים ליהנות ממשאבי הטבע של ארץ ישראל תוך שמירה על אורחות חייהם ומבלי לפגוע בזכויות הזולת."
עידן גרינבאום, יו"ר איגוד ערים כינרת: "באיגוד ערוכים לקבלת הקהל הרב הצפוי בתקופת הקיץ ו'בין הזמנים'. כחלק מההיערכות יתוגברו שירותי ההצלה וכוחות השיטור והפיקוח בחופי הכינרת, בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל והשיטור הימי. כמו כן, יפעלו מצלמות האבטחה, המשדרות מכלל החופים, לאורך היממה ל'מוקד האבטחה כינרת', בכדי לדאוג לביטחון הנופשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה