תיירות

מחדשים דרכון? הלשכה שתנפיק אותו הכי מהר נחשפת

על פי נתוני רשות האוכלוסין וההגירה, נכון לשעה זו קיבלו שירות בארבע הלשכות הגדולות ובמרכז להנפקת דרכונים בבני ברק 6,195 מבקשי דרכו. בלשכת תל־אביב 1,298 איש קיבלו שירות, בלשכת חיפה 1,466 איש קיבלו שירות ומדובר בלשכה שסיפקה הכי הרבה הנפקות
מערכת ice |  1
דרכון (צילום shutterstock)
אחרי ש-5,000 איש קיבלו שירות ביום הראשון, אמש (שני) מספר מנפיקי הדרכון גדל ביותר מ-6,000. כנראה שמשבר הדרכונים עומד להסתיים אחרי שלצד ארבע לשכות האוכלוסין הגדולות בארץ - ירושלים, תל־אביב, חיפה ובאר שבע, שנפתחו לטובת הנפקת דרכונים, גם הלשכה בבני ברק נכנסה לפעילות וקיבלה עוד מאות ישראלים.
על פי נתוני רשות האוכלוסין וההגירה, נכון לשעה זו קיבלו שירות בארבע הלשכות הגדולות ובמרכז להנפקת דרכונים בבני ברק 6,195 מבקשי דרכו. בלשכת תל־אביב 1,298 איש קיבלו שירות, בלשכת חיפה 1,466 איש קיבלו שירות ומדובר בלשכה שסיפקה הכי הרבה הנפקות.
בלשכת באר שבע 1,382 איש קיבלו שירות, בלשכת ירושלים 1,390 איש קיבלו שירות ואילו המרכז לדרכונים בבני ברק שנפתח רשם את הכמות הנמוכה ביותר עם 659 איש בלבד שקיבלו שירות.
ארבע הלשכות החלו לפעול כאמור אמש ב-14.5.23, וימשיכו לפעול עד לתאריך 15.6.23. תחילה ברשות האוכלוסין וההגירה הוציאו הודעה לפיה: "צפוי עומס בלשכות ואנו מבקשים מהציבור להתאזר בסבלנות רבה. אנו מעוניינים לתת שירות ומענה לכולם ולשם כך, תיתכן המתנה לא קצרה במקום".
ואכן, הצפי של רשות האוכלוסין וההגירה היה בהחלט נכון, וכבר בשעה בה נפתחו הלשכות, נרשמו תורים ארוכים במיוחד, בעיקר בלשכה של הרשות בתל־אביב, אליה הגיעו עשרות אנשים כדי לחדש את הדרכון, מה שיצר תורים ענקיים במקום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עובדים עלינו
    יעקב כהן 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הבלאגן והתור הארוך לא קשור לקורונה, מאז שחובה דרכון הביומטרי יש תור לא הגיוני. המצב עכשיו לאחר הזמנת דרכון מחכים חודשיים שלושה עד שזה מגיע בדואר. מעכשיו ייקח לקבל את הדרכון בדואר חצי שנה. תחזירו את הדרכון הישן ומספיק עם הביומטרי הדפוק.
    סגור