תיירות

אירוע חריג: טיסה של יונייטד איירליינס עוקבה בגלל פתק

הטייס הודיע על הפתק המדובר לבקרת התנועה האווירית ותגובת חירום מאסיבית נפתחה בשדה התעופה, שנסגר למספר שעות לאחר נחיתת המטוס בסביבות השעה 16:30 והובלתו למקום מבודד על האספלט
מערכת ice | 
טיסות (צילום unsplash)
טיסה של יונייטד איירליינס מניו ג'רזי לוורמונט עוררה תגובת חירום מאסיבית ביום ראשון לאחר שפתק מטריד במיוחד נמצא בתוך חדר השירותים. טיסה 3613 המריאה מנמל התעופה ניוארק בשעה 15:14 עם 65 נוסעים עליה לנמל התעופה הבינלאומי ברלינגטון, אך 20 דקות לפני הנחיתה, הטייס קיבל הודעה על איום. הרשויות לא תיארו את אופי האיום, אך אחד הנוסעים אמר כי "מישהו השאיר פתק חשוד".
הטייס הודיע ​​לבקרת התנועה האווירית ותגובת חירום מאסיבית נפתחה בשדה התעופה, שנסגר למספר שעות לאחר נחיתת המטוס בסביבות השעה 16:30 והובלתו למקום מבודד על האספלט. הסוכנויות שהגיבו כללו את חוליית הפצצות של משטרת ורמונט, המשטרה המקומית, המחלקה לביטחון המולדת וה-FBI.
נוסעים אמרו כי ניתן להם מידע מוגבל כשהם ישבו על המטוס כשעתיים לפני שאושר להם לרדת. יחידות מיוחדות הועלו אל המטוס בסביבות השעה 18:30, על מנת לזכות את תא השירותים מכל איום. לאחר פינוי המטוס, הנוסעים הורשו לעזוב את המטוס, אך ללא כל חפציהם. אחד מ-65 האנשים שהיו על המטוס היה סנטור מדינת ורמונט פיל בארות' .
"הם הריחו מעלה ומטה במטוס ואז הם הריחו כל נוסע", אמר בארות' "הם בודדו אותנו על ידי המשטרה בשני הקצוות, כאשר הם לא יודעים אם אחד מאיתנו יכול להיות מי שרשם את הפתק, אז זה לא הרגיש נהדר". הרשויות אמרו שלא התגלה איום אמין ואף אחד לא נעצר, למרות שהחקירה עדיין נמשכת:  "מה שיש לנו כאן היא קבוצה בטוחה של אנשים. יש לנו מטוס בטוח. יש לנו שדה תעופה בטוח. יש לנו נהלים שבוצעו ויש לנו תוצאה מוצלחת", אמר מפקד משטרת ברלינגטון בפועל, ג'ון מוראד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה