תיירות

דרמה בטיסה לישראל: המטוס חזר לשדה בעקבות התראה על חפץ חשוד

דרמת ענק התרחשה בטיסה של חברת לוט מוורשה לישראל,  כאשר בעקבות התראה על חפץ חשוד במטוס, הטייס שב על עקבותיו ונחת בחזרה בפולין אחרי שעה וחצי בהן המטוס היה באוויר: "חיילים פולנים חמושים נכנסו למטוס וחיכו לנו למטה משטרות ואמבולנסים, זה היה מפחיד"
מערכת ice |  1
מטוס (צילום Magma Images)
דרמת ענק התרחשה היום (חמישי) בטיסת LO155 של חברת לוט, שהמריאה מוורשה שבפולין לכיוון נתב"ג שבישראל, כאשר בעקבות התראה על חפץ חשוד במטוס, הטייס שב על עקבותיו ונחת בחזרה בפולין אחרי שעה וחצי בהן המטוס היה באוויר.
לאחר הנחיתה של המטוס בוורשה, החלו צוותים ביטחוניים לבדוק את מקור ההתראה ולהבין האם מדובר בהתראת שווא. ישראלים רבים שהיו על הטיסה לישראל נאלצו לחזור לוורשה ורק לאחר בדיקה, נמצא כי החפץ החשוד לא היה מסוכן כפי שחשבו תחילה והמטוס צפוי להמריא בקרוב שוב לישראל.
אריאל רוזנטל, שהיה על המטוס, סיפר ל"ישראל היום": "אמרו לנו שנהיה חצי שעה על הקרקע ונמריא שוב, אבל זה לא מה שקרה, חזרנו לוורשה אחרי שהסתובבנו באוויר, חיילים פולנים חמושים נכנסו למטוס וחיכו לנו למטה משטרות ואמבולנסים. בקרוב נמריא שוב אחרי הסריקות והבדיקות שעשו, זה היה מפחיד".
מחברת LOT נמסר: "לאחר המראת המטוס מצא הצוות תיק לא מזוהה ובכדי לא לקחת סיכון הוחלט להחזיר את הטיסה ולבדוק את התיק. החפץ נמצא בטוח והמטוס ימריא בקרוב לישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פחד מוות (ל"ת)
    נוסע 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור