תיירות

המלון הגרוע ביותר במדינה נחשף: "מוסד דמוי סרט אימה"

מלון The Adelphi שבליברפול הוא ללא כל צל של ספק אחד המלונות הגרועים ביותר שתראו. עד כמה הוא גרוע? המלון זכה בפעם ה-10 ברציפות במלון הגרוע ביותר בבריטניה והצליח לעקוף 4,500 מלונות בדרך ל"תואר" המפוקפק
מערכת ice | 
מלון (צילום צילום מסך מיוטיוב)
מלון The Adelphi שבליברפול הוא ללא כל צל של ספק אחד המלונות הגרועים ביותר שתראו. עד כמה הוא גרוע? המלון זכה בפעם ה-10 ברציפות במלון הגרוע ביותר בבריטניה. המלון הצליח לעקוף בסיבוב לא פחות מ-4,500 מלונות אחרים.
המלון הוגדר על ידי אתר Which? כמלון ש"צריך להימנע ממנו בכל מחיר". הביקורות כלפי בית המלון כל כך גרועות, שאורחת בעבר, רבקה קיל, כינתה אותו "מוסד דמוי סרט אימה". העוד הוסיפה קיל כי "משהו לא הרגיש לנו נכון מרגע הכניסה לחדר. הייתה בצד ערימת חציר, היו גללי ארנבים בכל מקום וזיהיתי כתמי דם על המיטה, שהייתה מכוסה באשפה".
אל ווילסון, אורחת נוספת של המלון, תיארה אותו כ"מטונף לחלוטין ומפורק לגמרי". אבל הצרות של המלון ממש לא נגמרות כאן. המלון עומד כעת בפני שתי חקירות נפרדות של הרשויות בבריטניה שסביר מאוד להניח שהוא כבר לא יעמוד בהן. החקירה הראשונה עוסקת באחריותו של המלון על מותה של צעירה בריטית בשם קלואי היינס, שמצאה את מותה במלון אחרי שארון נפל עליה. החקירה השנייה עוסקת בפציעתו של אחד מהאורחים של המלון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה