תיירות

יעדי התיירות המובילים בעולם ל-2023: ישראל בפנים?

אתרי הנופש היוקרתיים הטובים ביותר לשנת 2023 נחשפים: הקריביים בפסגה, יחד עם בליז, קרואטיה ואינדונזיה הן שלוש המדינות הזולות ביותר שמטיילים יכולים לבקר וליהנות
מערכת ice |  1
תיירות בארץ (צילום מגמת צילום, תיכון טכנולוגי נעמת, חדרה. זינה שיך-יוסף, מתוך אתר פיקיויקי)
מירח דבש ועד חופשה משפחתית, יש מילה אחת שבה מתמקדים המטיילים בכל הנוגע לחופשה הבאה שלהם - יוקרה! למעשה, "שוק תיירות היוקרה" רק הולך וגדל, מכיוון שהנופשים לא רק רוצים לטייל ולראות מקומות חדשים, הם פונים לאתרים כמו Airbnb כדי למצוא את בתי הנופש הפרטיים והאקסטרווגנטיים ביותר שיש.
במונחים של כמה כסף זורם לענף הזה, דו"ח של Global Market Insights מצא שגודל שוק תיירות היוקרה עלה על 17 מיליארד דולר בשנת 2021. יתרה מכך, ההערכות שלהם מראות שהשוק יגדל ב-15 אחוזים מדי שנה מ-2022 עד 2030.
אז לאן כדאי ללכת אם אתם מחפשים את החופשה הכי יוקרתית שאפשר, עם הרבה פרטיות? החוקרים ב- Compare My Jet בחנו 27 מיעדי היוקרה הפופולריים ביותר ברחבי העולם והשוו ביניהם על סמך חוויות היוקרה הטובות ביותר של Airbnb הזמינות באותם מיקומים. מתוך רשימה זו, הצוות מיפה את 10 יעדי Airbnb היוקרתיים ביותר שכדאי להוסיף לרשימת ה-bucket שלך!
סנט בארת'ס בראש רשימת החופשות היוקרתיות
בהתבסס על הניקוד של כל מיקום עבור מספר ה-Airbnb היוקרתיים הזמינים (למספר מבקר), העלות הממוצעת ללילה, ואחוז מקומות הלינה הזמינים המציעים לאורחים בריכה פרטית, ג'קוזי, חדר כושר ומיקום מול החוף, המנצח לקראת 2023 נמצאת סיינט בארת'ס בקריביים. בליז סיימה במקום השני, בזכות היותה אחד המקומות הזולים ביותר לחופשת יוקרה. בממוצע, אורחי Airbnb יצטרכו לשלם רק 983 דולר ללילה עבור שהייה בגן עדן. יתר על כן, ממש לכל אורח מובטח נוף נהדר!
יחד עם בליז, קרואטיה ואינדונזיה הן שלוש מהמקומות הזולים ביותר שמטיילים יכולים לבקר וליהנות מפנקים מבלי להתפרק. בינתיים, אם אתם מטיילים עם חברים ובני משפחה, או מחפשים את היעד המושלם לחתונה, קנדה נמצאת בראש רשימת החוויות של Airbnb המציעות נכסים יוקרתיים עם לפחות שמונה חדרי שינה.
אם אתם באמת מחפשים לרוקן את חשבון הבנק וליהנות מחופשת חייכם, צאו לאירופה! הסקר מצא את ה-Luxe Airbnb היקרים ביותר הזמינים בצרפת ובאיטליה, בעלות של יותר מ-23,000 דולר ללילה! עם זאת, בממוצע, תמצאו את מקומות הלינה היקרים ביותר באנטיגואה וברבודה, בעלות של כמעט 13,000 דולר ללילה עבור שהות יוקרתית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראל
    צוחקתי 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אמרתם אם ישראל בפנים
    סגור