תיירות

מהפכה בנתב"ג: אלו הטיסות שמצטרפות לטרמינל 3

החל מעוד ארבעה ימים תעבורנה הטיסות של חברות התעופה wizz ,transavia לטרמינל המרכזי של השדה, זאת במסגרת שיפור השירות  תוך כדי הגידול בתנועת הנוסעים
מערכת ice |  2
עומסים בנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
במסגרת שיפור השירות ורידוד התורים, רשות שדות התעופה הודיעה היום (רביעי) כי טיסות Wizzair ו-Transavia יעברו החל ביום ראשון הקרוב, ה-13.11 מטרמינל 1 לטרמינל 3 עד סוף השנה הקלינדרית. 
בהודעת רשות שדות התעופה הוסבר כי תנועת הנוסעים בטיסות בינלאומיות צפויה לעמוד בחודש נובמבר על כ-1.6 מיליון נוסעים בסך הכל. החל מעוד ארבעה ימים תעבורנה הטיסות של חברות התעופה wizz ,transavia לטרמינל המרכזי של השדה, זאת במסגרת שיפור השירות  תוך כדי הגידול בתנועת הנוסעים.

רשות שדות התעופה קוראת לציבור הנוסעים: "לעשות צ'ק אין מהבית ולהגיע לנמל התעופה לא יותר משלוש שעות לפני הטיסה". בתקופה זו של השנה היקף הטסים לחו"ל משמעותית נמוך מאשר בחגי תשרי והחופש הגדול.
אגב, תרגיל חירום תעופתי התקיים אמש (שלישי) בשדה התעופה בהרצליה. במסגרתו, החל מהשעה 10:00 ועד השעה 16:00 התקיים תרגיל חירום תעופתי - באזור הורגשה בין היתר תנועה ערה של רכבי הצלה (מגן דוד אדום וכן גם כוחות כיבוי והצלה ואליהם הצטרפו גם כוחות הומשטרה)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא כזאת מהפכה...
    אורן 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טרנסאביה שנים היו בטרמינל 3. לפני כמה חודשים עברו לטרמינל 1 חזרו ל3... ואז שוב ל1. ועכשיו חוזרים לטרמינל 3.. לא כזאת "מהפכה"...
    סגור
  • 1.
    אולי זה שיפור אבל דבר אחד בטוח
    שונא לואוקוסט 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטיסה בוויזאייר עדיין תהיה סיוט אני באמת לא מבין אנשים שטסים איתם עד שטסים לחו"ל צריך להנות לא להתקמצן
    סגור