תיירות

אתר בוקינג מציג: חופשה זהה, מחיר שונה

אותה חופשה, מחירים שונים. גולשת פרסמה בקבוצת הפייסבוק "סטטוסים מצייצים" צילום מסך של שלושה מכשירים שונים המראים מחיר שונה עבור אותה חופשה. אז איך הגיבו הגולשים? והאם נמצא הפתרון מדוע המחירים שונים?
מערכת ice | 
בוקינג (צילום pexels ,pixabay ,מתוך booking)
גולשת פרסמה בקבוצת הפייסבוק "סטטוסים מצייצים" צילום מסך של שלושה מכשירים בהם המחיר עבור חופשה באתונה, יוון, שהיא מחפשת באתר "Booking" שונה. היא ביקשה את עזרת הגולשים להבין מדוע המחירים שונים ונעים בין 1321 שקל לחופשה הזולה ביותר ועד ל-1444 שקלים.
הקריטריונים אותה בחרה הגולשת היו זהים וכללו את המלון (Athens4), ימי החופשה (10.11-14.11), 4 לילות, 2 מבוגרים ומיטה אחת. כאמור, החופשה הזולה ביותר שנמצאה הייתה בעלות של 1321 שקלים, השנייה הייתה בעלות של 1342 שקלים והיקרה ביותר בעלות של 1444 שקלים.

הגולשים נקרא לעזרתה והסבירו כי מודל המחירים מבוסס אלגוריתם בו ישנם עשרות עד מאות משתנים אשר משפיעים על המחיר. בנוסף, הפנו אותה לכך ששתי החופשות הזולות יותר היו תחת לקוח "Genius" של האתר וגם בתור לקוח כזה ישנן רמות שונות המשפיעות על מחיר החופשה.

כזכור, לפני כחודש אתר ההזמנות חזר בו מסימון יהודה ושומרון כשטח כובש ופוגע בזכויות אדם והציג זאת כך: "לצורך קבלת החלטה מושכלת בנוגע לשהותכם באזור זה, אשר עשוי להיחשב למוכה סכסוך, מומלץ לבדוק האם ממשלתכם פרסמה אזהרת מסע כלשהי בנושא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה