ויראלי

אמיר חצרוני ינצח את פייסבוק? זו הפשרה שהסכים לה

הפרופסור שהפך לאושיית רשת עדכן בדיון בבית המשפט העליון בתביעתו נגד הרשת החברתית: "בית המשפט הציע - כפשרה - שהדף שלי יוחזר בעוד שנה בכפוף להתחייבות שלי לנהוג לפי הכללים. אני הסכמתי. פייסבוק צריכים עדיין לומר את עמדתם".
מערכת ice | 
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
אושיית הרשת אמיר חצרוני יצליח לגבור על פייסבוק? הרשת החברתית המשפיעה והמשמעותית בעולם, צפויה להחזיר את הדף של הפרופסור לפעילה אחרי שנחסם בנימוק כי השמיע אמירות אנטי ציוניות לכאורה.
חצרוני כתב בציוץ בטוויטר שלו כי: "למתעניינים במשפט שלי מול פייסבוק, שחסמו את הדף שלי בנימוק שהמסרים האנטי-ציוניים החשובים שפרסמתי הם דברי שיטנה: היום התקיים הדיון בערעור בעליון".
 
עוד עדכן הפרופסור שהפך לאושיית רשת: "בית המשפט הציע - כפשרה - שהדף שלי יוחזר בעוד שנה בכפוף להתחייבות שלי לנהוג לפי הכללים. אני הסכמתי. פייסבוק צריכים עדיין לומר את עמדתם".

עוד הוסיף: "בכל מקרה - הפשרה הזו - אם תתקבל -האינקה ניצחון אמיתי לאף אחד מהצדדים. זו תעודת עניות מחד למערכת המשפט הישראלית שלא נותנת ניצחון בנוקאאוט לחופש הביטוי מאידך זו כן תהיה תוצאה טובה בהרבה מהציפיות (כי הפסקתי לצפות...) וכנראה טובה גם ממה שהייתי מקבל כשתשונה שיטת מינוי השופטים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה