טלוויזיה

מגישי האח הגדול משנים כיוון? ההפתעה שרשת 13 מכינה

יום הבחירות של רשת 13 יהיה מגוון במיוחד. ההפתעה תגיע בשעה 9:00, כאשר גיא זוארץ ולירון וייצמן יקבלו את המושכות. מי יתארח במשדר של השניים?
מערכת ice | 
גיא זוארץ (צילום פלאש 90/ שלומי כהן)
ביום שלישי, ה-1.11, רשת 13 תציג יום שידורים מיוחד לסיקור יום הבחירות בהובלת מגישי רשת 13 ומגישי חדשות 13. בשיאו, ולא מעט ציוותים מעניינים יירשמו ביום הזה עם כמה מנחים שיגישו את המשדרים במהלך היום.
בין התכניות המיוחדות שניתן יהיה למצוא בלו"ז של רשת 13, את צמד המגישים לירון וייצמן וגיא זוארץ, שלרוב אתם רגילים לצפות בהם מגישים את 'האח הגדול', אשר יגישו הפעם את המשדר בין השעות 9:00 עד 10:00, מדובר בציוות מיוחד של השניים כחלק מיום השידורים שנועד לסקור את הבחירות, כאשר גם הזמר מאור אדרי יקח חלק בשידור.
זוארץ אגב, חזר לאחרונה מחופשה באפריקה ביחד עם זוגתו השחקנית יעל בר זוהר, משם העלה לא מעט סטוריז משעשעים במיוחד וגם תובנות על היבשת השחורה והחיים שהתגלו לנגד עיניו.
עבור זוארץ מדובר בצ'אנס מעניין לקחת חלק בשידורי הערוץ בשעות שאינן הפריים טיים, שהפכו לנחלו הבלעדית יחסית עם הישרדות, הישרדות VIP וכמובן האח הגדול, שרק לפני כחודש סיימה את העונה מהמוצלחות ביותר שלה מאז שעברה לרשת 13 מקשת 12.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה