תיירות

בושה: סגן ראש עיר חשוד שניסה להבריח נערת ליווי לישראל

נערת הליווי אמרה בגבול שהגיעה לכנס בישראל והוזמנה על ידי סגן ראש העיר. מתברר על פי החשד שהיא אכן הוזמנה על ידו תמורת תשלום, אבל אין שום כנס באמת שאמור להיערך
מערכת ice |  2
להב 433 (צילום פלאש 90)
סערה גדולה בלהב 433, סגן ראש עיר באחת הערים המרכזיות, חשוד כי הבריח נערת ליווי אוקראינית בעלת "מוניטין בינלאומי" בתחום לישראל דרך נמל התעופה בן גוריון וזאת כמובן בניגוד גמור לחוק..
לדברי גורם בכיר במשטרה, על פי הדיווח של אבישי גרינצייג, נערת הליווי אמרה בגבול שהגיעה לכנס בישראל והוזמנה על ידי סגן ראש העיר. מתברר על פי החשד שהיא אכן הוזמנה על ידו תמורת תשלום, אבל אין שום כנס באמת שאמור להיערך.

על פי רשת 13, אותו סגן ראש עיר ממרכז הארץ נחקר באזהרה בחשד לקבלת דבר במרמה וניסיון כניסה לארץ שלא כדין. במסגרת חקירה המתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, נבחר הציבור נחקר בחשד שהבריח לישראל תיירת מאוקראינה שהגיעה לישראל אמש בטיסה.
בתום החקירה הקשה שנערכה לו ונמשכה במספר שעות, שוחרר סגן ראש העיר בתנאים מגבילים, ומעצרה של התיירת הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון ביומיים, עד ליום ראשון. לאחר מכן ימשיך התשאול לגבי האישה שניסה להכניס לישראל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה מונעים ממנה אם יש לה "מוניטין בינלאומי" בתחום? (ל"ת)
    כנס כנס תרדוף 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה מונעים ממנה אם יש לה "מוניטין בינלאומי" בתחום? (ל"ת)
    כנס כנס תרדוף 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור