תיירות

סוף לעומס בטרמינל? היוזמה של רשות שדות התעופה

עדיין לא הוחלט על אתר מתאים להקמת שדה תעופה משלים וכרגע מסתמן שהיוזמה בהקפאה. בינתיים החליט מנכ"ל רשות שדות התעופה להרחיב את שדה התעופה הקיים ולשדרג את השירות לטסים
מערכת ice |  2
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)

שדה התעופה המשלים של נתב"ג נמצא במחלוקת, ולא בטוח שיוקם. כדי לשרת את מספר הנוסעים שהולך וגדל, המנכ"ל החדש של רשות שדות התעופה, חגי טופולנסקי, מתכוון להרחיב את המבנים בתוך שלוש שנים בעלות של כחצי מיליארד שקל.


היוזמה של חגי טופולנסקי, המנכ"ל החדש של רשות שדות התעופה (רש"ת), יצאה לדרך לאחר שהבין ששדה התעופה המשלים כנראה לא יקרה. על פי התוכנית, ​הרחבת המבנים בנתב''ג תכלול הקמת זרוע נוספת לקליטת מטוסים, הרחבה של מתחם הצ'ק-אין, כבודת יד ומסועים למזוודות. בנוסף יורחב שטח הדיוטי פרי ויתווספו חניות מחוץ לשדה התעופה. זוהי ההרחבה השנייה של נתב"ג בתוך ארבע שנים. 
 

היציאה ממשבר הקורונה ב-2020 החזירה את הישראלים לשדה התעופה, ואי אפשר היה לפספס את העומס הרב שהיה בחודשי הקיץ בטרמינל, ולפי ההערכות, בתקופת החגים צפויים לטוס מחוץ למדינה כ- 4 מיליון נוסעים. כדי לספק שירות טוב יותר לטסים, נתב"ג משתדרג כבר עכשיו. בין היתר משתלבים בנתב"ג מערכות דיגיטציה ואפשרויות לצ'ק-אין און ליין שמטרתם לקצר את התורים. כמו כן יהיה אפשר לשקול את המזוודה באופן עצמאי ולשלם על משקל יתר ובנוסף לשלוח את המזוודה לבטן המטוס ולהנפיק תג ומדבקות בעצמם למזוודות. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה סתם פיקציה כדי להעביר תקתיבי פיתוח
    אני 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתבג מנוהל גרוע. רוב הדלפקים לא מאוישים, גם בבדיקות הביטחון יש תורי ענק כי רק 40 אחוז מהנתיבים מאוישים, מטוסים שנוחתים לא מטופלים בזמן דבר שגורר דחיות של טיסות, מזוודות נעלמות כי לא מגייסים מספיק סוורים בשכר הולם, אזור המסעדות מיושן הזוי ומזכיר שדות תעופה של מדינות עולם שלישי. ארומה שנסגר עם כניסת השבת, מחירים הזויים בכל המסעדות. תתעוררו, תוסיפו מגוון חדש של מסעדות ותכפילו את כמות המסעדות ברחבי השדה לא רק באזור המזון הנוכחי. בקיצור אל תספרו לנו שיש צורך להרחיב את המבנים. קודם תנהלו נכון
    סגור
  • סגירת שדה דב בכייה לדורות
    אמרתי לכם! המתוסכל 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא סוגרים לפני שבונים חדש במדינת ישראל
    סגור