תיירות

רמי לוי וישראייר בהתלבטות גדולה: זה הצעד שתנקוט לקראת החלטה

חברת התעופה של איש העסקים תבדוק בצורה יסודית את צי המטוסים שהיא עתידה לחכור לטובת הטיסות לניו יורק ובנגקוק ואם הם יכולים לעמוד בתקנים המחמירים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר שיאפשרו לה להוות אלטרנטיבה של ממש לאל על ששולטת בשוק הטיסות הארוכות מישראל בין החברות הישראליות
מערכת ice | 
רמי לוי והנפקת ישראייר (צילום מרסלו, Magma Images, shutterstock)
חברת התעופה של רמי לוי, ישראייר, עומדת בפני צומת דרכים קריטי, שבמרכזו עומדת השאלה האם להשיק את קו הטיסות לניו יורק ולבנגקוק, על רקע הדחייה של תיקון חוק טיבי לחברות התעופה שהתקבל בשבוע שעבר בוועדת הכלכלה בכנסת.
על פי 'פספורטניוז', חברת התעופה של איש העסקים תבדוק בצורה יסודית את צי המטוסים שהיא עתידה לחכור לטובת הטיסות המדוברות ואם הם יכולים לעמוד בתקנים המחמירים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר שיאפשרו לה להוות אלטרנטיבה של ממש לאל על ששולטת בשוק הטיסות הארוכות מישראל בין החברות הישראליות.

ישראייר אמורה אם הכל יעבוד לפי התכניות, להשיק קו שכולל 5-6 טיסות בשבוע לניו יורק, ועוד 2-3 טיסות נוספות לבנגקוק בתאילנד. בסך הכל היא אמורה לחכור עוד כשלושה מטוסים לטובת המהלך ולהעמיד לה צי שיספיק בגודלו לטובת אופרציה מורכבת שכזו
רק בשבוע שעבר, אתמול התקיים דיון בועידת מרכז הבניה הישראלי באילת בהשתתפות השרה מירי רגב, ראש העיר אלי לנקרי, מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן וגורמים בכירים נוספים. הדיון התמקד בדרכי ההגעה לאילת ובשדרוגים בתשתיות התחבורה שמבצע משרד התחבורה. בשיחה עלו הצעות ופתרונות למטרת שיפור המצב הקיים, במיוחד בהיבט של בטיחות ובניית תשתיות עתידיות.
השרה מירי רגב עדכנה כי משרד התחבורה משקיע כיום מעל 800 מיליון שקל בשדרוג כביש הערבה, כולל התקנת מערכות טכנולוגיות לשיפור הבטיחות בדרכים, במיוחד במהלך שטפונות. בנוסף, התקציב שהוקצה לשדרוגי תחבורה נוספים עומד על 200 מיליון שקל, ושם דגש על תכנון רכבת לאילת. תהליך זה נמצא כעת בהליך סטטוטורי. השרה גם ציינה את כוונתה להמשיך לקדם את סבסוד מחירי הטיסות לאילת, במטרה להקל על ההגעה לעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה