תיירות

ענקית התעופה בבשורה אדירה לישראלים: הטיסות לנתב"ג חזרו

חברת התעופה הספרדית אייר אירופה חזרה לטוס מנתב"ג ואליו, כאשר הטיסה הראשונה ממדריד לתל אביב תינחת בקרוב. למרות זאת, החברה מבהירים: "לאור המצב הביטחוני בישראל ייתכנו שינויים של הרגע האחרון בלוח הטיסות"
מערכת ice | 
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
עברו כשבועיים מאז הודעת האיחוד האירופאי על ביטול הטיסות לישראל, אך חברות תעופה בינלאומיות רבות טרם חזרו, וחלקן אף החליטו להאריך את ביטול הטיסות שלהם חודשים קדימה, מה שלא נראה כמצב מעודד בתחום התעופה בארץ. למרות זאת, ישנה חברת תעופה בינלאומית שהחליטה לשחות נגד הזרם וחזרה לטוס כבר היום (שני) מנתב"ג.
מדובר בחברת אייר אירופה, ענקית התעופה הספרדית, שהודיעה היום כי טיסה מספר UX1301 המריאה הבוקר כמתוכנן ממדריד לתל אביב. טיסה UX1302 תמריא מתל אביב חזרה למדריד היום בשעה 16:05.
מאייר אירופה נמסר כי "נכון לרגע זה אנו ממשיכים בפעילות על פי לוח הזמנים המקורי אשר כולל טיסה יומית על קו תל אביב מדריד, וחיבור למגוון רחב של יעדי המשך במרכז ודרום אמריקה".
"עם זאת", הוסיפו מחברת התעופה הספרדית כי "חשוב להדגיש כי לאור המצב הביטחוני בישראל ייתכנו שינויים של הרגע האחרון בלוח הטיסות". לסיום נכתב בהודעה הרשמית: "אנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות ונעדכן בהתאם לכל שינוי. צוות Air Europa ישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה