תיירות

בהשקעה של כ-30 מיליון שקל: זה בית המלון החדש שהוקם באילת

בהשקעת ענק של כ-30 מיליון שקל, הוקם בית המלון נווה אילת. ירון ליפמן, סמנכ״ל מטה ואסטרטגיה: "זה שנים שלא נפתח באילת מלון חדש ואנו שמחים להיות הסנונית המבשרת את בוא השינוי"

מערכת ice |  3
מלון נווה אילת (צילום סיון אסקיו)
לאחר שיפוץ מקיף בעלות של כ-30 מיליון שקל, נחנך בימים אלה מלון נווה אילת, המהווה כמרכז החדש של העיר הדרומית. המלון החדש מעניק למבקרים חוויית שהייה חדשה באילת ברוח רשת מלונות אטלס, המתמחה בחוויות בוטיק אורבניות וממזגת.
בית המלון כולל 190 חדרים, מתוכן  126 סוויטות, אשר עוצבו מחדש בכדי להבליט את אווירת המדבר וליצור חאן אורבני באווירה מדברית. על פי הנהלת מלון נווה אילת, החדרים מאפשרים שהייה נוחה ומרווחת למשפחות קטנות וגדולות כאחד מחדרי סטודיו שמתאימים לאירוח של עד שלושה אנשים, וסוויטות מרווחות עם מרפסת המכילות בנוחות חמישה אנשים. בנוסף, הסוויטות מחולקות לסלון וחדר שינה מופרדים עם דלת מה שמאפשר חופשה משפחתית קרובה שגם מאפשרת פרטיות.
בית המלון החדש כולל ספא שנבנה ועוצב כולו מחומרים טבעיים ומציע למבקרים שלל טיפולים להפגת המתחים לאורחי המלון ולמבקרים מבחוץ. עוד נודע, כי  הבריכה בבית המלון שודרגה עם פינות ישיבה מפנקות וערסלים שממשיכים את הרצון ליצור חוויית שהייה מזמינה ומפנקת לצד מגוון האופציות שהלוקיישן המרכזי מציע בחוץ.
לצד זאת, בית המלון כולל חדר כושר מאובזר במתקנים ואולם קולנוע אינטימי. עבור המשפחות המגיעות לבית המלון נווה אילת מחכות שלל פעילויות והופעות מיוחדות, החל מג'ימבורי, משחקי וידאו ומשחקייה. 
ירון ליפמן, סמנכ״ל מטה ואסטרטגיה: "זה שנים שלא נפתח באילת מלון חדש ואנו שמחים להיות הסנונית המבשרת את בוא השינוי. בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, מלון נווה אילת מסמן את הכיוון אליו צועדת העיר בכלל והאזור בו ממוקם המלון בפרט. מעיר עם טיילת ואגדו בבריכות, אילת משנה פניה למרכז בילוי ופנאי עם שפע אטרקציות ואירועי תרבות. כרשת המתמחה במלונות קונספט, ביקשנו לייצר כאן מלון השואב את השראתו מהנוף המדברי ומקבל טאץ' בוטיקי בקולינאריה, עיצוב הפנים ותפישת השירות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כמה יעלה לנו ללילה? 9000?
    חזי 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא אומרים מחירים?
    סגור
  • 2.
    זה מלון נובה ששופץ שנתיים (ל"ת)
    רוני 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בשעה טובה, מה עם הנסיכה?
    ניר.ח 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה הנסיכה מוזנח ונטוש זה המלון...קובי מימון מה הפעם אתה זומם?
    סגור