תיירות

רשת מלונות חדשה בישראל: המתחרה שרוצה לעשות מהפכה נחשפת

קבוצת פאי סיאם בע"מ של שלמה דהוקי מתכננת להרחיב משמעותית את נוכחותה בשוק המלונאות הישראלי בשנים הקרובות וכעת הפרויקטים החדשים שלה בטבריה ובירושלים נחשפים
מערכת ice |  1
מלון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשנים האחרונות, קבוצת פאי סיאם בע"מ, בהובלתו של היו"ר שלמה דהוקי, מתבססת כשחקן מרכזי בענף המלונאות הישראלי. החברה מקדמת מספר פרויקטים מלונאיים שאפתניים ברחבי הארץ, המבטיחים להפוך אותה לכוח משמעותי בתעשייה עם השלמתם.
הפרויקט הבולט ביותר של הקבוצה הוא מלון מבשרת ירושלים, מלון ספא וקונגרסים יוקרתי המתוכנן להכיל 308 חדרים. עם עלות משוערת של כ-548 מיליון שקל, המלון צפוי להיפתח בסוף שנת 2025 ויופעל על ידי חברת אקור הבינלאומית. במקביל, החברה מקימה את מלון חבצלת ירושלים בלב העיר, שיכלול 317 חדרים ויופעל על ידי רשת ישרוטל.

על פי קבוצת פאי סיאם לא מסתפקת בירושלים בלבד. בכנרת, החברה מקימה כפר נופש יוקרתי במתחם מפרץ אמנון, שיכלול כ-200 וילות אירוח עם בריכות פרטיות. בצפת, מתוכנן מלון ריזוט עם כ-200 וילות נופש, ובים המלח מתוכננים מתחמי נופש יוקרתיים שיכללו כ-400 יחידות.
מעבר לפרויקטים אלו, לחברה יש כבר נוכחות מבוססת בענף עם שני מלונות איביס בירושלים ושותפות במלון פורט טאוור בתל אביב. עם השקעות של מאות מיליוני שקלים ושיתופי פעולה עם רשתות מלונאות מובילות, קבוצת פאי סיאם מתכננת להרחיב משמעותית את נוכחותה בשוק המלונאות הישראלי בשנים הקרובות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונלי המתוסכלת
    אני רוצה להתחתן איתו 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא פנוי? אולי יש לי סיכוי
    סגור