השוק

שלמה דהוקי ורוני צארום בדרך לפשרה? הנפקה של עד מיליארד שקל

אנשי העסקים שלמה דהוקי ורוני צארום שנקלעו לסכסוך עסקי, צפויים לפתור את המשבר החריף שנוצר ביניהם באחזקת מניות חברת המלונות "פאי סיאם" על ידי הנפקה. אם ההנפקה תמומש, תתקיים פרידה עסקית בין שלמה דהוקי ורוני צארום
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שאנשי העסקים שלמה דהוקי ורוני צארום נקלעו לעימות עסקי, השניים הגיעו לידי פשרה בנוגע לאחזקת מניות חברת המלונות "פאי סיאם", באמצעות הנפקה. בכדי לפתור את המשבר שצץ לאחרונה בין בעלי העסקים הממולחים, הוחלט על הפרדת כוחות עסקית בין בעלי העסקים צארום ודהוקי בחלוקת אחזקת המניות.
על פי אתר "כלכליסט", אם ההנפקה תצא לפועל, תתקיים פרידה עסקית בין שלמה דהוקי המחזיק ב-50% ממניות החברה לבין רוני צארום המחזיק באמצעות חברת נדל"ן המניב שאותה הוא מנהל ביד רמה, ב-50% ממניות החברה.
רצונו של נפתלי וינגרטן, מנהלה של חברת המלונות "פאי סיאם", הינה ביצוע הנפקה בשווי של 900 מיליון שקל עד מיליארד שקל. כידוע, זו לא ההנפקה הראשונה של חברת המלונות "פאי סיאם". במהלך שנת 2020, שאפה חברת המלונות להיכנס לבורסת ניירות הערך בתל אביב על ידי מיזוג עם שלד הנקרא "גוליבר אנרג'י". 
לצד חילוקי דעות במגוון מהלכים אסטרטגיים שנעשו בחברת המלונות, מקור הסכסוך נובע מביצוע עסקה שהובילה לשותפות בין צארום לבין דהוקי. כזכור, בשנת 2020 נחתמה עסקת ענק בין חברת "אספן" של רוני צארום אשר קובעת כי חברת הנדל"ן תזרים לחברת המלונות "פאי סיאם" 410 מיליון שקלים לפי שווי חברה של 810 מיליון שקלים. מלבד זאת, צוין בעסקה כי יוקצו לחברת הנדל"ן 50% מכלל המניות. לצד אותה עסקה, צפוי דהוקי לרכוש 4.9% ממניות החברה "אספן" שברשותו תמורת 35 מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה