תקשורת ומדיה

רשת בתי המלון קבעה - זו הסוכנות שתייצג אותם

רשת המלונות היוקרתיים תתחיל לעבוד עם סוכנות הסושיאל ארבעים ושתיים שמייצגת רשתות ענק נוספות בישראל: ארקיע, בורגראנץ', צ'וקה ועוד
מערכת ice | 
יראת ויהונתן טוכפלד (צילום מיכל אברהם)
רשת מלונות אסטרל בחרה בסוכנות הסושיאל ארבעים ושתיים לניהול תקציב המדיה החברתית של הרשת. ארבעים ושתיים תנהל עבור החברה את תקציב הסושיאל ותהיה אחראית על אסטרטגיית התוכן והקריאטיב בנכסי הסושיאל.
עבור ארבעים ושתיים, מדובר בלקוח שמצטרף אל שורת לקוחות נוספים שגייס המשרד בחודשיים האחרונים, בהם ישראכרט, בורגראנץ', רשת צ'וקה, רשת ווק טו ווק, מוזיאון המדע, ארקיע ועוד.
חברת ארבעים ושתיים, שנבחרה על ידי אסטרל, מנוהלת על ידי שלושה שותפים: יראת ויהונתן טוכפלד, ואור אסולין. המשרד, שהתחיל את דרכו בשנת 2014 במגזר הדתי הפך מהר מאוד לסוכנות ש-90 אחוז מלקוחותיה הם מותגים גדולים שפונים לקהל הכללי, בהם: חברת מגדל, קפה גן סיפור, עיריית ירושלים, עזר מציון ועוד.
"הדבר האחרון שעולם המלונאות צריך זה עוד תמונות ביוטי של בריכה עם דוגמנית. באנו לעשות את זה אחרת, כשמטרת העל שלנו היא לייצר חיבור רגשי של הקהל למלונות", אומרת יראת טוכפלד, שותפה ואחראית על תקציב אסטרל בארבעים ושתיים.
"כל אחד מהמלונות ברשת מוכר ואהוב לכשעצמו, ממלונות פאר של 5 כוכבים ועד למלונות משפחתיים וקטנים יותר שנותנים תמורה טובה לכסף - יש כאן אתגר מקצועי לייצר תוכן שייצג את מגוון המלונות עם האופי הייחודי של כל אחד מהם, תוך שמירה על מיתוג הרשת כולה.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה