השוק

המלון נכנס לפשיטת רגל: זה המחיר ההזוי בו יימכר

מלון ה-Pad האמריקאי נפתח בנובמבר 2021 לאחר 20 חודשים של בנייה יקרה, כעת לאחר פשיטת הרגל של הבעלים, יימכר תמורת 10.1 מיליון דולר למשקיע מ-Steamboat Springs אם השופט לענייני פשיטת רגל יחתום על העסקה
מערכת ice |  1
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ה-Pad, מלון והוסטל בפשיטת רגל בסילברתורן, יימכר תמורת 10.1 מיליון דולר למשקיע מ-Steamboat Springs אם השופט לענייני פשיטת רגל יחתום על העסקה. תג המחיר הזה נמוך משמעותית ממה שעלה לבנות את ה-Pad, מחצית ממה שהוא היה מוערך רק בשנה שעברה, והרבה פחות ממה ש-The Pad עדיין חייב למלווה הגדול ביותר שלו.
ה-Pad נפתח בנובמבר 2021 לאחר 20 חודשים של בנייה יקרה. יש בו עשרות חדרים ו-101 מיטות, בתוספת חדרי ישיבות, סיפונים עם אמבטיות עיסוי ובר בבעלות עצמאית. צמד הבעל והאישה של רוב ולין באר, המתגוררים בסילברתורן, יצרו את הפאד. בנייתו מומנה על ידי הלוואה של 12.3 מיליון דולר מ-BRMK Lending מסיאטל ו-2.8 מיליון דולר מ-Lever Capital בניו יורק.

כשבמשפחת באר לא הצליחו להחזיר, The Pad הוכנס לכינוס נכסים בספטמבר האחרון. הוא פשט את הרגל בחודש שלאחר מכן. ב-15 באוגוסט, Blue Rhino Investments הסכימה לשלם 7.5 מיליון דולר עבור The Pad ולקחת 2.6 מיליון דולר מההלוואה של Lever. BRMK תקבל 6.6 מיליון דולר מהמכירה - מחצית מ-13.3 מיליון הדולר ש-The Pad אמר ש-BRMK חייבת והרבה פחות מ-18 מיליון דולר ש-BRMK אומרת שהיא חייבת.
ל-BRMK ולחברות אחרות שמחכות לכסף מ-The Pad יש עד 6 בספטמבר להתנגד למכירתה. דוברי BRMK ועורך הדין שלה, פיטר מרפי ממשרד עורכי הדין דנוור, מרקוס וויליאמס יאנג והנסיקר, סירבו לומר השבוע אם BRMK תתנגד. Blue Rhino, שבבעלות סטיבן קרגול, מתכננת לשכור את המשפחה לנהל את The Pad, על פי מסמכי בית המשפט שהוגשו בתיק פשיטת הרגל שלה.
בני הזוג מאמינים ש-10.1 מיליון דולר "הם יותר ממה שיתקבל בתהליך שיווק מלא (וגם) ללא צורך בקבלת עמלה". האטרקטיביות של ה-Pad נפגעה מהייחודיות שלו, אמר לבית המשפט לפשיטת רגל, "כיוון שרוב הקונים רוצים לרכוש מלונות מסורתיים, במיוחד מלון מסומן עם זיכיון בניגוד למלון עצמאי" שהוא גם אכסניה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה בארץ המלון ומה המקום בעברית?
    איפה בארץ המלון? 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלמאי אחד
    סגור