תיירות

אירוע הזוי בטיסה לנתב"ג: המטוס חזר לישראל בלי המזוודות

כ-160 נוסעים נאלצו להגיע לנתב"ג ללא המזוודות שלהם, לאחר שהמטוס חזר מרודוס ללא הכבודה, לדברי הנוסעים, בעת הנחיתה בנתב"ג הם התבשרו כי המזוודות שלהם נותרו באי היווני
מערכת ice |  1
ארקיע (צילום ארקיע)
התנהלות רשלנית מצד חברת התעופה ארקיע הובילה למצב לא נעים כלל עבור נוסעים שחזרו מטיסה בינלאומית. כ-160 נוסעים נאלצו להגיע לנתב"ג ללא המזוודות שלהם, לאחר שהמטוס חזר מרודוס ללא הכבודה.
על פי הפרסום של שמעון איפרגן במאקו, הסיפור מתחיל בטיסה מרודוס לישראל, שנדחתה לא פעם אחת, אלא שלוש פעמים. על אף העיכובים, הנוסעים לא קיבלו הסברים מספקים מצוות ארקיע על הסיבות לדחייה ועל הטיפול בכבודתם. 

לדברי הנוסעים, בעת הנחיתה בנתב"ג הם התבשרו כי המזוודות שלהם נותרו ברודוס. "אף אחד בחברה לא טרח להודיע לנו שהמזוודות נשארו ברודוס," מתלונן אחד הנוסעים. "נחתנו, הגענו למסוע ורק אחרי 45 דקות אמרו לנו שהמזוודות לא הועלו".
חוסר המידע והשירות הירוד של ארקיע הותירו את הנוסעים חסרי יכולת להתכונן ולהתמודד עם המצב. "זרקו אותנו בשדה התעופה ברודוס וכל פעם דחו את הטיסה, אבל לא מספיק ששלוש פעמים הטיסה נדחתה, גילינו רק בנחיתה שאין לנו מזוודות," מתארת אחת הנוסעות.
החברה לא הסבירה להם מהי הסיבה לכך שהמזוודות לא הועלו למטוס. לדברי הנוסעים, ייתכן שהעיכובים גרמו לכך שלא היו עובדים זמינים לבצע את הבידוק הביטחוני הנדרש. הנוסעים שנותרו ללא מזוודותיהם נאלצו להתמודד עם תסכול, אי-נוחות ואף סיכון לבריאותם, כאשר חלקם נותרו ללא תרופות חיוניות.
מבחינה חוקית, הנוסעים יוכלו לתבוע את חברת ארקיע על אי-קבלת המזוודות, אך סכום הפיצוי יהיה נתון לשיקול בית המשפט בהתאם לנסיבות המקרה. מקרה זה חושף את הצורך המיידי בשיפור התייחסות חברות התעופה לנוסעים ובהבטחת טיפול הולם בכבודה, בייחוד במקרי עיכובים בלתי צפויים. התנהלות רשלנית זו של ארקיע פוגעת בחוויית הנסיעה ובאמון הנוסעים בחברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ארקיע חברה גרועה
    גדעון 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואפילו לא מנסה להשתפר.
    סגור