תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: זו חברת התעופה שחוזרת לישראל

 Air Europa חוזרת לפעילות. חברת התעופה הספרדית שרק לאחרונה הקפיאה את פעילותה בנתב"ג, הודיעה היום כי הקו תל אביב-מדריד מתוכנן לשוב לפעילות החל ממחר, יום רביעי, 21.8 בהתאם ללו"ז הקיץ הקודם
מערכת ice | 
ביטולי טיסות (צילום shutterstock)
זמן קצר אחרי שענקית התעופה הספרדית אייר אירופה, שרק לאחרונה הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל לפחות עד ה-18.8, הודיעה כי תאריך את הביטולים עד ה-20.8, היום (שלישי) כשהגיע המועד היו לה דווקא חדשות טובות.
 Air Europa חוזרת לפעילות. חברת התעופה הספרדית שרק לאחרונה הקפיאה את פעילותה בנתב"ג, הודיעה היום (שלישי) כי הקו תל אביב-מדריד מתוכנן לשוב לפעילות החל ממחר, יום רביעי, 21.8 בהתאם ללו"ז הקיץ הקודם.
חברת התעופה מסרה גם: "עם זאת, חשוב להדגיש כי עקב המצב הבטחוני, ייתכנו שינויים של הרגע האחרון בלוח הטיסות. אנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות ונעדכן בהתאם לכל שינוי צוות Air Europa ישראל".
עבור נוסעים המתוכננים לנסוע בין 10 ל-31 באוגוסט, עדכנו את המדיניות שלנו כדי לספק גמישות רבה יותר עבור כרטיסים שהונפקו עד 31 ביולי: שינויים בתאריכים: ללא תשלום בתוך אותו קו טיסה עד 31 באוקטובר. שובר שאינו ניתן להחזר: זמין לנסיעות עתידיות. במקרה של ביטול טיסות המשך, הנוסעים יוכלו: הפעל מחדש את החיבורים באותו הקו בו רכשתם כרטיסים. אפשרות לבקש החזר עבור הטיסה שבוטלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה