תיירות

יאיר נתניהו חזר עם "כנף ציון" לישראל: כמה הוא שילם על הטיסה?

לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו אישרה כי יאיר נתניהו חזר עם משפחתו במטוס כנף ציון מוושינגטון. בלשכה טענו כי נתניהו שילם על הטיסה, אך לא חשפו איזה סכום. האמנם?
מערכת ice |  2
יאיר נתניהו (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, באדיבות המצלם)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שבו ארצה במטוס "כנף ציון" מוקדם מהצפוי מארצות הברית בעקבות נפילת הרקטה במג'דל שמס שגרמה להריגתם של 12 ילדים. אחרי הדיווחים, אתמול (רביעי) בלשכת ראש הממשלה אישרו ל-N12 כי בנם של הזוג, יאיר נתניהו, חזר עמם בטיסה לישראל.
בלשכת ראש הממשלה טענו כי נתניהו הבן אכן טס עם המשפחה, כאשר על פי הדיווחים הוא הוחבא במטוס כדי שלא יראו שהוא מגיע עם המטוס לישראל. בנוסף על כך, הם טענו כי יאיר נתניהו שילם על הטיסה עם "כנף ציון", אך לא חשפו את הסכום שהוא שילם, כשעל פי הדיווחים מדובר בסכום של 1,150 דולר, אך בלשכת רה"מ כאמור לא אישרו את הסכום.
כידוע, יאיר נתניהו התחמק במהלך הטיסה מהכתבים שישבו בחלק האחורי של המטוס והתיישב בחלק הקדמי שמיועד לראש הממשלה ורעייתו. כזכור, יאיר נתניהו עזב את הארץ לפני קצת יותר משנה על רקע המחאה נגד הרפורמה המשפטית וליל גלנט. ביקורת רבה נשמעה נגדו בעקבות כספי משלמי המיסים ששולמיו על מנת לשמור על סידורי אבטחה בסביבתו בנוסף למאבטחים של השב"כ שהיו צריכים להתלוות אליו.
על רקע הביקורת שנשמעה כלפי רה"מ נתניהו שלא הודיע על הקדמת חזרתו לארץ בעקבות האירוע המצער במג'דל שמס, יאיר נתניהו תקף את נשיא המדינה הרצוג שבאותו זמן היה בפריז: "דרך אגב, בוז'י הרצוג עדיין בפריז? בכל זאת, שליחות מדינית חשובה של לצפות באולימפיאדה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה שישלם? קחו רגיעון ולכו לנוח (ל"ת)
    ניר 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    לא נמאס לכם .
    מאיר 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין לכם במה להתעסק בימים האלה .
    סגור