תיירות

חברת הקרוזים מציגה: אלו הם סיורי החוף היוקרתיים שתוכלו להזמין

ענקית הספנות MSC חושפת שורה של פעילויות שפתוחות רק לחברי מועדון ה-VIP שלה. מטעימות וויסקי בסקוטלנד ועד סדנה ליצירת בושם בהתאמה אישית - אלו הם האירועים שפתוחים למזמיני הסוויטות בהפלגות. ואלו עוד הטבות? כל הפרטים
מערכת ice | 
קרוז משפחות מאורגן (צילום MSC חול)
חופשת על אוניית קרוז יכולה ללבוש מגוון צורות - מנופש משפחתי ועד חוויה יוקרתית ויחודית. כעת, חברת הקרוזים MSC חושפת ומציעה לראשונה יותר מ-90 אפשרויות לסיורי חוף יוקרתיים לאורחי מועדון ה-VIP שמתארחים בהפלגותיה. על-מנת להיות חברים במועדון ה-MSC Yachts Club יש להזמין מראש מקום באחת מהסוויטות שנמצאות על הסיפון. 
החברה מוסרת כי האורחים בסוויטות נמצאים למעשה ב"ספינה בתוך ספינה", והם נהנים משירות של משרת אישי, בריכה פרטית, מרפסות שיזוף, טרקלין ומסעדה יוקרתיים ועוד. כעת, לראשונה החברה מציעה גם סיורי חוף מיוחדים לחברים במועדון. הסיורים מאפשרים לנופשים לרדת אל החוף בערי היעד, לגלות תרבויות ומקומות חדשים בלי להתפשר על אווירת היוקרה שעוטפת את כל החוויה. 
בין הסיורים ניתן למצוא סדנא מיוחדת להכנת בושם בפריז, סדנת שף באיטליה, טעימות וויסקי במזקקה בסקוטלנד ועוד. משום שהסיורים האלו פתוחים רק לאורחי הסוויטות הם מתקיימים בקבוצות קטנות עם חשיבה על הפרטים הקטנים - ירידה מוקדמת מהספינה, תחבורה נוחה ועוד. 90 האופציות החדשות לסיורים היוקרתיים מצטרפים לאופציות הקיימות כבר שפתוחות עבור כל הנופשים בספינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה