תיירות

חברת התעופה הענקית בבשורה קשה: הטיסות מישראל מבוטלות

אחרי שביטלה טיסות לעשרה ימים בעקבות מתקפת הכטב"מים האיראנית על ישראל, חברת התעופה האמריקאנית יונייטד אירליינס שאמורה היתה לשוב לפעילות, מבטלת שוב את הטיסות
שירה יום טוב | 
חברת תעופה (צילום freepik)
חברת התעופה האמריקאית יונייטד אירליינס הודיעה על דחייה נוספת של חזרתה ל]עילות בישראל, וביטלה את קווי הטיסות שלה עד ל-9 במאי, ונכון לעכשיו לא ברור עם בעוד שבוע אכן תשוב להפעיל את קוויה או שתודיעה על הארכת השהיית הפעילות.
החברה ביטלה את טיסותיה בעקבות המצב הביטחוני החדש שהוכרז לפני עשרה ימים בעקבות המתקפה האיראנית, אז הודיעה כי כל הטיסות לישראל מבוטלות עד 2 במאי, וכי ישובו לפעול לאחר הערכת מצב מחודשת. כעת, רגע לפני שטיסותיה אמורות לחזור, מודיעה החברה על דחייה נוספת בהחזרתן. מדובר באחת החברות הגדולות והמשמעותיות שפועלת מנתב"ג, בעיקר לאור טיסותיה לארה"ב, מה שמצמצם את מספר הטיסות ליעד.
 
גם חברת הלואוקוסט איזיג'ט בישרה לאחרונה לטסים מישראל, על ביטול הטיסות עד חודש אוקטובר. בהצהרה הרשמית של החברה היא כתבה כך: "כתוצאה מהמצב המתמשך והמתפתח בישראל, איזי ג'ט קיבלה החלטה להשעות את טיסותיה לתל אביב לשארית עונת הקיץ עד התאריך ה-27 באוקטובר. ללקוחות שהזמינו טיסות בקווים לישראל וממנה עד לתאריך הזה מוצעות אפשרויות הכוללות החזר כספי מלא".
לעומת אלו, שורה של חברות תעופה חזרו לאחרונה לישראל, כולל ריינאייר, וויזאייר, ITA, אייר פראנס, אתיופיאן איירליינס, וכן חברות תעופה מארצות הברית ומאיחוד האמירויות, ונתב"ג מתקרב למספרים שמאפיינים אותו בתקופה זו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה