תיירות

תקלה טכנית בטיסת ארקיע: מדוע הטיסה לא חזרה לישראל?

מתברר כי המטוס שנחת ביום חמישי האחרון בדובאי סבל מתקלה שהתגלתה בזמן הכנתו וזו מנעה את טיסת החזור לישראל וגרם לכך שהצוות המקומי יעבוד על התקלה וינסה לפתור אותה בהקדם. הנוסעים אמורים היו לחזור בחצות שבין חמישי לשישי, אבל בשל השעה המאוחרת, ארקיע העניק לכל נוסע 100 דולר פיצוי לאוכל ולינה
מערכת ice |  4
ארקיע (צילום shutterstock)
אחרי שינויי המסלול בשבוע האחרון באל על ובישראייר של רמי לוי, גם טיסת ארקיע שעליה כ-100 נוסעים נאלצה לשנות תכניות ואחרי עיכוב של כמעט יומיים, תנחת רק היום (שבת) בבוקר בישראל, אחרי שהטיסה המקורית ביום חמישי לא יצאה אל הדרך מדובאי.
מתברר כי המטוס שנחת ביום חמישי האחרון בדובאי סבל מתקלה שהתגלתה בזמן הכנתו וזו מנעה את טיסת החזור לישראל וגרם לכך שהצוות המקומי יעבוד על התקלה וינסה לפתור אותה בהקדם. הנוסעים אמורים היו לחזור בחצות שבין חמישי לשישי, אבל בשל השעה המאוחרת, על פי פספורט ניוז, ארקיע העניק לכל נוסע 100 דולר פיצוי לאוכל ולינה.
 
חברת התעופה השלישית בגודלה בישראל שלחה מטוס חלופי מטעמה לדובאי, שחילץ את הנוסעים חזרה לישראל לפנות בוקר, לדעת החברה זה היה הפתרון הכי נכון והכי מהיר כדי להשיב את הנוסעים ארצה בהקדם.
ארקיע מסרה בתגובה: "לאחר נחיתת המטוס בדובאי, התגלתה תקלה טכנית, שלא מאפשרת את המראתו כרגע. הוצע לנוסעים להתפזר למלונות ולקבל החזר על כך בהמשך. אמש ארקיע הוציאה טיסה מיוחדת, להחזיר את השבים מדובאי לארץ. הודעה על כך יצאה לנוסעים. ארקיע שמה דגש על בטיחות הטיסה והנוסעים לפני הכל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כך הכבוד לארקיע בלאו קוסט הנוסעים היו אוכלים אותה (ל"ת)
    משה 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    קוראים לזה תקלה טכנית. אבל זה לא
    YOS 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להמר בלוטו יותר בטוח מאשר לטוס עם ארקיע
    סגור
  • 2.
    ארקיע
    אנה 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה כנראה המטוס שהביא אותנו לדובאי ביום ה בלילה לאחר שהורידו אותנו מהמטוס שהיה אמור לקחת אותנו והחליפו לנו מטוס בנחיתה בדובאי המטוס פגש את הקרקע בצורה לא טובה קיבלנו מכות קלות אבל לי נראה שזו הבעיה בקיצור ארקיע פחד אלוהים לטוס איתכם
    סגור
  • 1.
    חברה פח ..לא מתקרב אליה..זבל לא מילה (ל"ת)
    אריה 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור