תיירות

בחינם: השאטלים מנתב"ג לת"א ממשיכים לטסים מאילת

במשרד התחבורה הקצו לטובת המהלך סך של כמיליון שקל לכל אחת מהשנים 2024-2025 מתקציב הפיתוח של המשרד כדי להאריך את מימון הפעילות ההסעית השאטלים החד כיוונית מהטרמינל בנתב"ג ועד לתל אביב
מערכת ice | 
יעדים (צילום shutterstock, freepik)
בשורה לטסים לאילת. בהחלטת ממשלה אושר להאריך את מימון הפעילות ההסעית השאטלים החד כיוונית מהטרמינל בנתב"ג ועד לתל אביב בשנתיים נוספות, לנוסעים עם כבודת יד בלבד, כדי לקצר את הגעתם מנתב"ג לתל אביב בזמן משמעותי.
יש להזכיר כי השאטלים החלו בשל העובדה ששדה דב נסגר סופית לטובת הקמת מגדלי המגורים במקומו, גם המעבר משדה התעופה בתוך אילת לזה ע"ש רמון, האריך עוד יותר את זמני ההגעה לתל אביב למי שטס מאילת, שנאלץ לעבור דרך קשה יותר שמתחילה באילת, נמשכת ברמון, עוברת בנתב"ג ומסתיימת בת"א.
 
במשרד התחבורה הקצו לטובת המהלך סך של כמיליון שקל לכל אחת מהשנים 2024-2025 מתקציב הפיתוח של המשרד כדי שהתכנית תמשיך להתקיים. ייחד עם זאת, לפי פספורטניוז, גורמים בענף התעופה לא חושבים שבכך הבעיה מבחינת הטיסות לאילת וממנה לתל אביב תפתר.
גורם בענף התעופה ציין לפספורטניוז כי: "עם כל הכבוד לפעולות שאושרו זה לא מה שיפתור את הבעיות. זה פעולה קטנה מאוד שמן הסתם לא תשפיע יותר מדי. צריך לעשות בהרבה יותר ממה שעושים כיום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה