תיירות

האירוע בבואינג תחת חקירה: זו התקלה המפחידה של ענקית התעופה | צפו

האירוע הנקודתי של בואינג תחת חקירה בהמשך לתקריות בטיחות רבות שאירעו במטוסי בואינג, כיסוי המנוע של מטוס מדגם737-800 שהמריא מנמל התעופה דנוור נפל ופגע בכנף המטס. יש לציין שהתקלה הסתיימה ללא נזקים משמעותיים אך המטוס חזר על עקבותיו
מערכת ice | 
בואינג (צילום יחצ)
מה קורה בבואינג? אתמול (ראשון), במהלך המראת מטוס בואינג מדגם 737-800 של חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט אירליינס מנמל התעופה דנוור, כיסוי המנוע נפל ופגע בכנף המטוס. אמנם התקלה הסתיימה ללא נזקים משמעותיים, אך המטוס חזר על עקבותיו ורשות התעופה הפדרלית פתחה בחקירה בנושא.
נזכיר כי בתחילת חודש ינואר מטוס בואינג 737-9 של חברת אלסקה איירליינס נאלץ לבצע נחיתת חירום באורגון, וזאת משום ש"חלק מהמטוס התפוצץ בטיסה" האירוע המפחיד הסתיים בפציעות קלות בלבד, אך חברת בואינג יצאה בהודעה דרמטית שהיא מקרקעת 170 מטוסים שלה מהדגם המדובר כדי לשלול שאירוע כזה יקרה שוב.
  
תקלה נוספת שאירעה בחודש שעבר הייתה כאשר מטוס בואינג 787 דרימליינר צלל לפתע באמצע הטיסה, ופצע 50 נוסעים לפני שנחת. מסתבר שהתקלה בטיסה השבוע נגרמה כשדיילת הגישה ארוחה לטייסים – ולחצה בטעות על כפתור באחד הכיסאות בקוקפיט. בעקבות שורת התקריות שאירעו בחברה, המנכ"ל דייב קלהון הודיע על התפטרותו ולמעשה יסיים את תפקידו בחברה עד סוף 2024. כמו כן, המנייה של ענקית התעופה גלחה יותר מ-40 מיליארד דולר משווי השוק שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה