תיירות

לידיעת הטסים לחו"ל: חברת התעופה הישראלית משנה את המדיניות

ישראייר הודיעה כי היא מעדכנת את מדיניות הכבודה בטיסות הבינלאומיות שהיא מפעילה. בין השינויים שכנסו: בהזמנת טיסה המחיר ממשיך לכלול כבודת יד אישית בלבד (תיק אישי קטן), ובטיולים מאורגנים המחיר ממשיך לכלול כבודת יד (טרולי/תיק גב גדול)
מערכת ice |  1
מטוס ישראייר (צילום ישראייר)
לאחרונה חברות תעופה רבות הודיעו על חידוש הפעילות שלהן בישראל, לאחר שביטלו את טיסותיהן לנתב"ג בעקבות מלחמת חרבות ברזל. החברות העיקריות אשר המשיכו להפעיל טיסות ללא הרף היו חברות התעופה הישראליות, ולאחרונה ישראייר הודיעה כי היא מעדכנת את מדיניות הכבודה בטיסותיה הבינלאומיות.
לקוחות אשר ירכשו חבילות נופש יוכלו לקחת איתם כבודת יד אישית בלבד (תיק אישי קטן, בגודל מירבי של 40*30*20 ס״מ), אם ירצו טרולי או מזוודה יצטרכו להוסיף תשלום על כך. כמו כן, בהזמנת טיסה המחיר ממשיך לכלול כבודת יד אישית בלבד (תיק אישי קטן), ובטיולים מאורגנים המחיר ממשיך לכלול כבודת יד (טרולי/תיק גב גדול). חשוב לציין כי השינוי יחול על הזמנות שיבוצעו החל המ-1 באפריל.
שורה של חברות תעופה חזרו לאחרונה לישראל, כולל וויזאייר, ITA, אייר פראנס, אתיופיאן איירליינס, וכן חברות תעופה מארצות הברית ומאיחוד האמירויות, ונתב"ג מתקרב למספרים שמאפיינים אותו בתקופה זו. עם זאת, ריינייאר האירית דווקא הודיעה כי כלל הטיסות מישראל עד לחודש אוקטובר מבוטלות, וזאת לאחר שכבר הודיעה כי תחזיר את הטיסות. רבים מאמינים כי הדבר קשור לעובדה שאירלנד נוקטת עמדה פרו פלסטינית מובהקת מאז תחילת המלחמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גנבים (ל"ת)
    סנדי 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור