תיירות

חברת Airbnb במהלך היסטורי: מה יעלה בגורל מצלמות האבטחה?

פלטפורמת ההשכרה לטווח קצר תאסור על שימוש במצלמות אבטחה פנימיות בבתיה, ללא קשר למיקומן, מטרתן או חשיפה מוקדמת שלהן. המדיניות החדשה נוצרה בהתייעצות עם אורחים, מארחים ומומחי פרטיות. השימוש בכלי זה גרר ביקורת ציבורית רחבה, לרבות טענות על שימוש מטרות בלתי הולמות
מערכת ice | 
Airbnb (צילום unsplash, freepik)
Airbnb אוסרת על שימוש במצלמות אבטחה פנימיות ברשימות ברחבי העולם, כך הודיעה ביום שני פלטפורמת ההשכרה לטווח קצר. בעבר Airbnb אפשרה למארחים להחזיק מצלמות אבטחה פנימיות באזורים משותפים כל עוד המכשירים נחשפו בבירור בדף הרישום והוצבו במקומות גלויים בבית. מצלמות אבטחה פנימיות, לעומת זאת, מעולם לא הותרו בחללים כמו אזורי שינה וחדרי רחצה.
העדכון שהוכרז ביום שני מבהיר שמצלמות אבטחה פנימיות אסורות כעת בכל רישום, ללא קשר למיקומן, מטרתן או חשיפה מוקדמת שלהן. "המטרה שלנו הייתה ליצור כללים חדשים וברורים שיספקו לקהילה שלנו בהירות רבה יותר לגבי מה לצפות ב-Airbnb", אמר ג'וניפר דאונס, ראש מדיניות הקהילה והשותפויות של Airbnb, בפוסט בבלוג של החברה ביום שני.
דאונס הוסיפה כי המדיניות החדשה נוצרה בהתייעצות עם אורחים, מארחים ומומחי פרטיות. החברה הדגישה שרוב הרישומים ב-Airbnb כרגע אינם מדווחים שיש להם מצלמת אבטחה, כלומר עדכון המדיניות אמור להשפיע רק על תת-קבוצה קטנה של מארחים.
 
למארחים שיש להם כיום מצלמות אבטחה פנימיות יש עד 30 באפריל להסיר אותן. לאחר תאריך זה, מארח שיפר את המדיניות החדשה עלול לעמוד בפני השלכות כולל רישום או הסרת חשבון בפלטפורמה. מצלמות אבטחה חיצוניות, כמו מצלמות פעמון דלת, ימשיכו להיות מותרות ב-Airbnb. עם זאת, המארחים יידרשו לחשוף את הנוכחות והמיקום הכללי של כל מצלמות חיצוניות לאורחים לפני שהם מזמינים.
 
השימוש במצלמות אבטחה פנימיות ברשימות Airbnb גרר זמן רב תסכול מצד מטיילים המשתמשים בפלטפורמה. העדכון ביום שני מגיע גם כשבוע לאחר ש"סאטרדיי נייט לייב" של NBC שודר מערכון שעשה צחוק ממצלמות בשירותים של אתר Airbnb.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה