TOP 5

מיליון דולר ב-11 שניות: זוכי האוסקר שמרוויחים הכי הרבה

חשבתם פעם כמה שווה שנייה בחיים שלכם בדולרים? כנראה שלא יותר מדי. ברור ששחקנים בהוליווד מרוויחים הרבה יותר כסף מהאדם הממוצע, אבל סקר חדש מגלה שכמה כוכבים באמת מרוויחים יותר בשנייה אחת מאשר רוב האנשים מרוויחים בשנה שלמה
מערכת ice |  1
קייט ווינסלט, סנדרה בולוק, מאט דיימון (צילום shutterstock, freepik)
ברור ששחקנים בהוליווד מרוויחים הרבה יותר כסף מהאדם הממוצע, אבל סקר חדש מגלה שכמה כוכבים באמת מרוויחים יותר בשנייה אחת מאשר רוב האנשים מרוויחים בשנה שלמה.
למרות שהיא ללא ספק אחת הכוכבות האהובות בהוליווד, כנראה שתופתעו לגלות שזוכת האוסקר סנדרה בולוק נמצאת בראש רשימת השחקנים מבחינת השווי שלה לשנייה על המסך. על פי מחקר שהוזמן על ידי Onlinecasinos.co.uk, בולוק שווה כ-95,000 דולר עבור כל שנייה שלה על המסך בסרטים האחרונים בהם השתתפה שהיו מועמדים לאוסקר.
בין הקרדיטים הרבים שלה, בולוק זכתה בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי בסרט "הזדמנות שנייה" בשנת 2010. השחקן הבריטי הוותיק איאן מקלן ניצב במקום השני עם קצת יותר מ-90,000 דולר עבור כל שנייה שהוא מופיע על המסך.

אחרי שני הכוכבים האלה הירידה משמעותית למדי, כשקייט ווינסלט (מקום 3), וופי גולדברג (מקום 4) ודסטין הופמן (מקום 5) מסיימים את החמישייה הראשונה. עם זאת, המחקר מעריך את ערכם בסביבות 75,000 דולר לשנייה כאשר הם מופיעים על המסך בסרט מועמד לאוסקר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה קשור למהפכה המשפטית (ל"ת)
    תומר 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור