TOP 5

רונה לי שמעון: הצעת הנישואין המוזרה והרומן המתוקשר - 5 דברים מפתיעים

חמישה דברים מפתיעים שלא ידעתם על רונה לי שמעון, מהרקדנית המוכשרת ועד ההצעות המפתיעות, הנה כמה פרטים שלא ידעתם על השחקנית הישראלית

מערכת ice | 
רונה לי שמעון (צילום איציק בירן)

רונה לי שמעון, שנולדה ב-9 בינואר 1983, היא רקדנית, שחקנית וזמרת ישראלית, שהייתה מועמדת פעמיים לפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה על תפקידיה בסדרות "פאודה" ו"עלומים". שמעון נולדה ברמת גן והיא הבכורה במשפחה עם אחות קטנה, השחקנית סיון נועם שמעון. היא זכתה לחשיפה ציבורית לראשונה כשהשתתפה בתוכנית המציאות "נולד לרקוד" בשנת 2005. מאז היא המשיכה לבסס את מעמדה בעולם הבידור, בין היתר בהשתתפות בסדרות טלוויזיה ובמופעים שונים.

שמעון הייתה בעבר במערכת יחסים מתוקשרת עם הזמר סטטיק (לירז רוסו), ומערכת היחסים שלהם עוררה עניין רב בציבור. היום פורסם כי היא נפרדה מבן זוגה הנוכחי, שרון אדיר, לאחר תקופה קצרה יחד. היא ממשיכה להתגורר בתל אביב ומתניידת באופנוע, דבר שהיא מעדיפה על פני רכב פרטי.
חמישה דברים שלא ידעתם על רונה לי שמעון:


1. קריירה מגיל צעיר:
כשהייתה בת 10 בלבד, השתתפה שמעון בקלטת הווידאו לילדים "אצלנו בפסנתר" לצד מיקי קם, חיים צינוביץ ורינת גבאי.

2. שירות צבאי:
רונה לי שמעון לא שירתה בצה"ל, במקום זאת זכתה במלגה ללימודי מחול באקדמיה לבלט המלכותי שבאמסטרדם בגיל 18, ובכך ויתרה על השירות הצבאי כדי לא לקטוע את הקריירה המתפתחת שלה.
3. לימודים ועבודה:
ההחלטה ללמוד משחק הובילה אותה לעבוד כברמנית בתל אביב, לאחר שהתפרסמה והשתתפה בתוכנית "נולד לרקוד". תיארה את תקופה זו כלא קלה עבורה, אך היא נאלצה להתמודד עם הדיבורים סביבה כדי להתפרנס.
4. אורח חיים:
שמעון הפסיקה לעשן בשנת 2009, נמנעת משתיית אלכוהול, ולא אוכלת בשר כחלק מהשקפת עולמה האישית.
5. הצעת הנישואין המפתיעה:
במהלך צילומי קליפ לשיר של בועז מעודה, אותו כתב שמעון פרס ז"ל, ניגש אליה אחד מאורחי האירוע והציע לה נישואין בתמורה ל-200 אלף שקל, 50 גמלים ו-20 חמורים. שמעון סירבה בנימוס, כי גם היא יודעת שהיא שווה יותר.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה