TOP 5

מי יהיה הטריליונר הראשון בעולם? התשובה קרובה מתמיד

יותר ממאה שנה לאחר שהוכרז המיליארדר הראשון, השאלה מי יהיה הטריליונר הראשון עולה מחדש. מי הם האנשים שצפויים להגיע למעמד זה בשנים הקרובות, ומה עומד מאחורי התחזיות?

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
יותר ממאה שנה לאחר שג'ון ד. רוקפלר הפך למיליארדר הראשון בעולם, עולה השאלה מי יצליח לחצות את רף הטריליון דולר. דו"ח חדש מנסה לנבא מיהם המועמדים המובילים, בהתבסס על שיעורי גידול שנתיים. נתחיל מהמקום החמישי ונעלה עד לצמרת.
מקום חמישי: מארק צוקרברג וברנרד ארנו (צפי ל-2030)
ברנרד ארנו, מנכ"ל תאגיד היוקרה LVMH, ומארק צוקרברג, מנכ"ל מטא, צפויים להגיע למעמד הטריליונר בשנת 2030. כיום, ארנו מחזיק בהון של כ-200 מיליארד דולר, בעוד צוקרברג ממשיך לנהל את ענקית הטכנולוגיה שלו עם הון נכבד משלו.
מקום רביעי: פראג'וגו פאנגסטו (צפי ל-2028)
מייסד תאגיד האנרגיה והמכרות האינדונזי בריטו פסיפיק, פראג'וגו פאנגסטו, צפוי להגיע לשווי של טריליון דולר עד שנת 2028, אם ימשיך לצמוח בקצב הנוכחי.
מקום שלישי: ג'נסן הואנג (צפי ל-2028)
מנכ"ל Nvidia, ג'נסן הואנג, שצבר הון של למעלה מ-90 מיליארד דולר בתוך חמש שנים בלבד, עשוי להגיע גם הוא למעמד הטריליונר בשנת 2028. Nvidia כבר חצתה את רף הטריליון דולר בשווי השוק שלה, והצמיחה המהירה שלה ממשיכה לספק תחזיות אופטימיות עבור הואנג.
מקום שני: גאוטם אדאני (צפי ל-2028)
מייסד קבוצת אדאני ההודית, גאוטם אדאני, נמצא בעמדה טובה להפוך לטריליונר בשנת 2028. הצמיחה המהירה של החברה בראשה הוא עומד, יחד עם שיעור גידול שנתי של 123%, מציבים אותו גבוה ברשימה.
מקום ראשון: אילון מאסק (צפי ל-2027)
ולבסוף, המועמד המוביל להגיע ראשון לטריליון דולר הוא אילון מאסק, מנכ"ל טסלה. נכון להיום, הונו של מאסק מוערך ב-241.8 מיליארד דולר, ואם הונו ימשיך לגדול בקצב שנתי של 110%, הוא צפוי להפוך לטריליונר הראשון בעולם בשנת 2027.
בעוד התחזיות הללו מסתמכות על צמיחה כלכלית מהירה, אי אפשר לחזות בוודאות את השוק. המועמדים הללו נמצאים בעמדות מפתח, אך ייתכן שהשינויים הכלכליים העתידיים ישפיעו על התהליך. עם זאת, נראה שהכתרת הטריליונר הראשון היא עניין של זמן, ולא רחוק היום שבו זה יקרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה