TOP 5

מנכ"ל ויקטורי אייל רביד: אלו הסיפורים שלא הכרתם

אייל רביד, המנכ"ל ובעל השליטה ברשת ויקטורי, הוא דמות מפתח בעולם הקמעונאות הישראלי. מה הוביל אותו מהעסק הקטן הראשון בגיל 9 להקמת רשת ענק? מה הקשר שלו לחטופים? ואיך כמעט קרס לפני שפרח? אלו 5 דברים שלא ידעתם על אייל רביד
מערכת ice |  2
אייל רביד מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום שלומי יוסף, פלאש 90/ מרים אלסטר)
אייל רביד, יליד 1968, הוא המנכ"ל ובעל השליטה של קבוצת ויקטורי, אחת הרשתות הקמעונאיות הגדולות בישראל. רביד, שנולד בבת ים וכיום מתגורר בגדרה עם אשתו שגית וארבעת ילדיהם, הצליח להפוך יוזמות קטנות להצלחה עסקית משמעותית. למרות הקשיים והמשברים שעמדו בפניו, הוא הוביל את רשת ויקטורי לצמיחה ולהתרחבות, עד לשווי שוק של 604.63 מיליון שקלים בבורסה באוגוסט 2024. לאחרונה נודע כי רביד צפוי לעמוד בפני כתב אישום בגין ניסיון לבצע הסדרים כובלים בענף המזון. הוא זומן לשימוע ברשות התחרות בעקבות התבטאויות פומביות שבהן ניסה לכאורה לתאם העלאת מחירים.
חמישה דברים שלא ידעתם על אייל רביד
1. עבודה מגיל צעיר:
אייל רביד הראה יוזמה כבר מגיל 9, כשפתח מיזם לשטיפת רכבים בחניון השכונתי בבת ים. זה היה הצעד הראשון במסע הארוך שהוביל אותו להקמת אחת מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בישראל.
2. משוגע לכדורגל:
רביד מגדיר את עצמו "משוגע לכדורגל" ואוהד שרוף של הפועל באר שבע, אף על פי שגדל במרכז הארץ. כאשר הקבוצה השתתפה בליגה האירופית, ארגן ויקטורי הגרלה של 70 חבילות טיסה למשחק מול אינטר מילאנו – מחווה לאהבתו לקבוצה.
3. העסק כמעט קרס לפני שפרח:
לפני שהפכה רשת ויקטורי למה שהיא היום, רביד ומשפחתו עברו משבר כלכלי קשה. שלושת הסניפים הראשונים שרכשו, צברו הפסדים בשלוש השנים הראשונות, והבנקים איימו לחלט את דירתם. בעזרת הזרמת הון משפחתית ושינוי תנאי הסחר מול הספקים, הצליחו להעביר את הרשת לרווחיות ולהחזיר את אמון הספקים.
4. הקשר לחטופים:
רביד נחשף באופן אישי לטראומה של השבת השחורה במלחמת חרבות ברזל, כאשר בתו אופק הייתה באירוע במסיבת נובה שבו נחטפו ישראלים רבים. בפוסט מרגש בפייסבוק, חשף את החרדה שחווה, ואת התחייבותו להעלות את המודעות הציבורית להחזרת החטופים הביתה.
 



תרומתו לקהילה:
רביד ידוע כמי שמחויב לתרומה לקהילה. אחרי סגירת מפעל נגב קרמיקה בירוחם, הציע להעסיק את כל המפוטרים בסניפי הרשת בדרום. במהלך מגפת הקורונה, קלט עובדים שפוטרו במשבר והוביל את ויקטורי למכור תוצרת חקלאית ישראלית בלבד, ובכך סייע לחקלאים בארץ.

עובדת בונוס על ויקטורי:

השם של קבוצת ויקטורי הגיע מאבא של אייל רביד, חיים (ויקטור) רביד.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה איש עסקים אחלה איש משפחה ואחלה איש
    דודי 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרשת עברה מספר טלטלות והמקפצה הראשונה היתה סניף כפר סבא ומאז הכל השתנה ..
    סגור
  • 1.
    אייל יקר
    חן החיננית 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בבקשה תרד לעם, בלי טריקים ושטיקים של פרסום מיותר, פשוט תוריד מחירים ועסקיך יצליחו
    סגור