עסקי ספורט

רונאלדו הופתע בענק: המפגש המדהים לפני המשחק הגורלי

אגדת ה-WWE "אנדרטייקר" הופיע בהפתעה לפני משחק גביע ריאד בין אל הילאל לאל נאסר. הוא חשף את הגביע כשברגע הצלילים המוכרים מהעבר, מה ששיעשע את שחקן הכדורגל המצליח - שהתאכזב מההפסד הצורב שהגיע מאוחר יותר
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום shutterstock)
כריסטיאנו רונאלדו צפה אמש (חמישי) באגדת ה-WWE "אנדרטייקר" ("הקברן") שהופיע בהפתעה לפני משחק גביע ריאד בין אל הילאל לאל נאסר.  אגדת ה-WWE הופיע בטקס הפתיחה של המשחק ולמעשה חשף את הגביע כשברקע הצלילים המוכרים מהעבר. רונאלדו נראה היה משועשע מהאירוע.
לאחר מכן נותר מאוכזב בעקבות הפסד 2:0 לאל הילאל. אגדת הקאלט עשה את דרכו החוצה מהמגרש, כששתי הקבוצות התייצבו לפני שריקת הפתיחה. צילומים ב-"X" הראו את הקברן מניף את הגביע לפני שהמצלמות נחתכו כדי להראות את רונאלדו צוחק עם חבריו לקבוצה, בעודו נהנה מהאירוע.
 
ל-WWE יש שותפות מתמשכת עם ערב הסעודית, אשר תארח העונה שני אירועי היאבקות גדולים. לפני כשנתיים אוהדי ה-WWE נפרדו מ"אנדטייקר" באופן רשמי כשנכנס להיכל התהילה של הארגון, שנתיים אחרי שפרש באופן רשמי
לאחרונה פורסם כי בעלי ה-WWE לשעבר וינס מקמהון עומד במרכזה של פרשת האשמות קשות וחמורות, כאשר לבית משפט בקונטיקט הוגשה תביעה מטעם ג'אנל גרנט, אישה שעבדה אצלו בעבר בטענה לתקיפה מינית, התעללות פיזית ונפשית, עד כדי סחר במין.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה