עסקי ספורט

עצוב: שחקן ה-NBA האגדי הלך לעולמו בגיל 66 מסיבה לא ידועה

ארל קורטון, אשר זכה פעמיים באליפות ה-NBA, נפטר מסיבה שטרם ידועה בגיל 66 בלבד. את חייו הקדיש לתחום הספורט בעיר בה גדל, דטריוט, ועבד גם כפרשן כדורסל ומאמן. "כולנו כואבים עם האובדן הבלתי צפוי, היה חבר אדיר", מסר חברו
מערכת ice | 
NBA באבו דאבי (צילום DCT NBA)
ארל קורטון, אשר שיחק ב-12 עונות ב-NBA בהן זכה להיות אלוף פעמיים, הלך לעולמו בגיל 66 מסיבה שעדיין לא ידועה. השחקן האהוב נולד בדטריוט, ונשאר נאמן לעיר הולדתו לאורך כל ימי חייו, כאשר הקדיש תשומת לב רבה לתחום הספורט המקומי. "ייצג אותנו בתשוקה רבה כל כך ונהנה לעבוד כדי לשפר את חייהם של האנשים בעיר שהוא כל כך אהב", מסרו מהקבוצה.
הספורטאי זכה באליפות עם פילדלפיה סיקסרס בשנת 1983, וכן כמעט עשור אחר כך עם יוסטון רוקטס. בהמשך הוא עבד כפרשן כדורסל ברשת ESPN, לרוב במשחקי מכללות. חבר טוב של קורטון אמר: "כולנו כואבים עם האובדן הבלתי צפוי. הוא היה חבר אדיר לקבוצה, מתחרה קשוח, בן אדם גדול. הוא קירב את הקהילה לליבו ויחסר לנו מאוד".
   
אין ספק כי קורטון הצליח להשאיר אחריו מורשת רבת הישגים והותיר אחריו חברים שימשיכו להנציח אותו גם בשנים הבאות. "היה לי העונג לשחק נגדו ברמת המכללה וברמה המקצוענית. היה לו לב גדול, הוא היה מצחיק. זכיתי לטייל איתו בעולם", אמר חבר קרוב נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה