עסקי ספורט

השחקן הכה את הכוכב ההוליוודי במשחק - והתנצל לאחר שקלט מי הוא

השחקן הוותיק והאהוב מורגן פרימן, הגיע לצפות במשחק מכללות של קבוצתו האהובה מסיסיפי, והוכה בטעות על ידי שחקן היריבה. צפו בתגובה
מערכת ice |  1
מורגן פרימן מוכה במשחק (צילום צילום מסך מתוך טוויטר @TheFieldOf68)
שחקני קולנוע וידוענים רבים בארצות הברית ובכלל פשוט מטורפים על ליגות הכדורסל במדינה וכמובן על ה-NBA בפרט. כמעט בכל משחק בליגה הטובה בעולם ניתן למצוא ידוענים ושחקנים רבים שמגיעים לראות את ההצגה הטובה בעיר, ליהנות מחוויה ומשואו אדיר, אותו הם גם מעניקים בעצמם.
אחד מהם הוא השחקן הוותיק והאהוב מורגן פרימן, שהגיע בסוף השבוע לצפות במשחקה של מיסיסיפי, קבוצתו האהובה, במסגרת ליגת המכללות של ארצות הברית מול קבוצת אובורן טייגרס, משחק בו הפסידה הקבוצה המארחת מיסיסיפי - 91:77.
במהלך המשחק, שחקנה של אובורן, ג'וני ברום, נתקל בסיטואציה יוצאת דופן. בעת שניסה להציל כדור שנראה היה אבוד, הוא עף לכיוון השורה הראשונה ביציע, שם פרימן תפס בחולצתו. ברום לא היסס, הסתובב לכיוונו של הכוכב ההוליוודי הגדול ושלח מכה לידו, לאחר שחשב שמדובר באוהד של הקבוצה היריבה שמנסה להטריל אותו.
מיד ברום הבין את הטעות שעשה והתנצל בפני פרימן. בסיום המשחק סיפר כוכב הטייגרס: "הורדתי לו את הטיול, ולפתע ראיתי שמדובר בכוכב הקולנוע הגדול, אז התנצלתי בפניו. אלא שפרימן מיד אמר 'הכל טוב, פשוט תמשיך לשחק'". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסור בתכלית להפגין התלהמות.אלימות ולא משנה מיהו המותקף
    חקי חיון 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חקי חיון במאהשנים האחרונות בכל רחבי תבל לאלוהים אשר יענישכםן בחומרה רבה ביותר אין משנה את מי תקפתם.התלהמתם.היכתם האם את בןת האדם קטן כגדול המפורסם ביותר או הפשוט ביותר
    סגור