שיווק ופרסום

מורגן פרימן מפתיע את תלמידי ישראל: אגדת הקולנוע עם מסר מיוחד

במסגרת הקמפיין, שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, מעבירה תדיראן מסר מרגיע להורים השולחים את ילדיהם למסגרות הלימודיות בכיתות צפופות - על אף שאין ביכולתנו להפוך את העולם שבחוץ לבטוח ב-100% עבור ילדינו, מדובר בסיפור אחר לגמרי כשהם נמצאים בתוך הבית
מערכת ice | 
מורגן פרימן תדיראן (צילום יחצ)
עם פתיחת שנת הלימודים בבתי הספר ובגנים, קבוצת תדיראן עולה בקמפיין בכיכובו של השחקן ההוליוודי הבינלאומי, מורגן פרימן, שמשמש כפרזנטור של החברה זו השנה החמישית.
במסגרת הקמפיין, שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, מעבירה תדיראן מסר מרגיע להורים השולחים את ילדיהם למסגרות הלימודיות בכיתות צפופות - על אף שאין ביכולתנו להפוך את העולם שבחוץ לבטוח ב-100% עבור ילדינו, מדובר בסיפור אחר לגמרי כשהם נמצאים בתוך הבית.
 

הפתרון שמציעה תדיראן להגנה על הילדים בחללים סגורים הוא הטכנולוגיה TADIRAN AIROW 3 של החברה אשר בתוך 60 דקות מרגע הפעלת המזגן גורמת להפחתה של עד 99% בריכוז החיידקים, העובשים והווירוסים באוויר.
נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק בקבוצת תדיראן: "כשם שאנו דואגים לאוויר הנקי שאנו נושמים בבית, כך חשוב שנדאג גם לאוויר שנושמים התלמידים בכיתות הצפופות ובחללים הסגורים בבתי הספר. במסגרת הקמפיין עימו יצאנו, הצגנו מגוון סיטואציות מחיי היומיום בהם הראינו כי על אף הניסיון לשמור על הילדים שלנו מחוץ לבית, זה יכול להיות לעיתים בעייתי".
עוד הוסיפה כי: "בניגוד לכך, בתוך הבית אנחנו יכולים לשמור עליהם על ידי שליטה באיכות האוויר ולדאוג לאספקת אוויר נקי ובריא. הטכנולוגיה שלנו TADIRAN AIROW 3 מגדירה מחדש את המזגן ומעניקה ללקוחותינו ערך מוסף על ידי כך שהיא מאפשרת להם אוויר נקי ומוגן לצד שליטה באקלים בחלל הביתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה