עסקי ספורט

מותו המסתורי של שחקן ה-NFL: זו המחלה הנדירה ממנה נפטר

שחקן ה-NFL לשעבר מייק וויליאמס נפטר לפני יותר משלושה חודשים כאשר סיבת המוות דווחה כתאונת עבודה, כעת לפי דיווח ב-CNN דוח נתיחה שאחרי המוות קובע כי שחקן הפוטבול נפטר כתוצאה ממחלה נדירה בשיניים, מדובר על מקרה המוות הראשון במחוז כתוצאה מסיבוך זה
מערכת ice | 
פוטבול (צילום Pixabay)
לפני יותר משלושה חודשים דווח ששחקן הפוטבול לשעבר מייק וויליאמס הלך לעולמו כתוצאה מפיגום שנפל על ראשו במהלך תאונת עבודה. הוא הובא לבית החולים כשהוא במצב משותק. לפי הדיווחים בחודש ספטמבר פיגום מפלדה נחת על ראשו של וויליאמס באתר בנייה, ובנוסף לפציעה הוא סבל מזיהום שגרם לתרדמת.
בימים האחרונים, שלושה חודשים לאחר המקרה דווח ב-CNN כי שחקן ה-NFL נפטר כתוצאה ממחלה בשיניים כאשר התפתח אצלו אלח דם חיידקי עם מורסות מוחיות ודלקת ריאות נמקית עקב עששת מרובות ושורשי שיניים שנשמרו, בנוסף לכך עבר וויליאמס דום לב במהלך המקרה. בדוח אופן מותו של וויליאמס נרשם כטבעי ולא כמוות כתוצאה מגורם כלשהו. אתמול מסר דובר משרד הרפואה של מחוז הילסבורו כריס ווילקרסון כי מדובר במקרה המוות הראשון מאז רישום המחוז בשנות ה-80 שמגיע כתוצאה ממחלה בשיניים.

וויליאמס נבחר על ידי טמפה ביי במקום הרביעי בדראפט 2010 ובעונת הרוקי קטף 65 מסירות ל-964 יארד ו-11 טאצ'דאונים. הוא סיים במקום השני בבחירת רוקי השנה. הקריירה שלו ארכה בסך הכול ארבע שנים, כשבעונה האחרונה שיחק בעיר הולדתו בפאלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה